Gå til innhold

Dere som ammer/har ammet: mannen deres forhold til "ammeregionen"?

Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Min kjære har vært litt redd for matstasjonene mine etter fødselen han, såvidt han tør å ta på puppene. Seinest i går fikk han dyttet borti meg ved ammeregionen og sa "Oi, unnskyld!", selv om jeg for hundrede gang har sagt at det gjør da ingenting, og har prøvd å forklare hvordan det fungerer.

Flere menn som er redde for å nærme seg ammeregionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er vel ikke redd for å nærme seg... Men han har ikke fått lov til å være så veldig nær... Synes jeg stadig har spreng og lekker, så jeg "BH'en med ammeinnlegg har vært fastmontert" her i åtte måneder nå... Men tror ikke han har så lyst til å få alt dette melkesølet på seg heller, så han synes det er greit å holde seg unna! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gleder seg veldig til å få igjen yndlingene sine, jeg synes de liksom bare er Jørgen sine ennå selv om de bare brukes 3 ganger per dag/kveld nå. Håper jeg vil gi de tilbake til mannen min om noen måneder og at ikke jeg føler det er like rart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han vil nok gjerne møte de igjen han;-) Men det er litt kjedelig å få melkeutdrivningsrefleks...

Men vet jo fra de to forrige at når ammingen er over er det fritt fram igjen - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tilleggsspørsmål.. Har dere like stor følsomhet som før da? Syns ikke jeg kjenner noe jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes egentlig det virker som det samme. Men vanskelig å bedømme når de behandles som noe særdeles skjøre greier... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...