Gå til innhold

termin i dag

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann og velkommen i "klubben".

Termindato er jo litt magisk, og selv om få føder på termin, så har man jo en liten drøm eller et lite håp. Alt etter virker litt urimelig spør du meg.

Jeg er nå 4 dager over termin, og vet at det egentlig ikke er å kategorisere som ordentlig overtid før det har gått 42 uker, men jeg synes selv jeg har lov til å si at jeg er 4 dager på overtid.

Begynner å bli utålmodig her....

Lykke til videre og hold oss orientert om noe skjer. Deler alt fødestøv med deg og håper vi sees på Ullevål i løpet av uken? Jeg kan på onsdag, passer det eller??

Ja, nå er det jo virkelig tid for både deg og Millapril. Håper dere begge snart får hilse på jentene deres og slipper å gå altfor mange dager på overtid.

På den annen side, dersom dere går veldig lenge over betyr det kanskje at vi andre statistisk sett ikke må gå så lenge, mon tro :-)

Lykke til og jeg håper vi får se en oppdatering om fødsler fra dere begge i løpet av uka.

hehe onsdag ja...skal vi se....

Mannen min mener tirsdag er den perfekte dagen :-) Men kan godt gjøre en avtale onsdag med deg jeg ;-)

skal du på A eller B?

Kjekt å vite om jeg må skrike så du hører meg over flere etasjer eller bare rett over gangen ;-)

Tirsdag er litt dumt, for da er det "Frustrerte fruer" og det vil jeg gjerne ha med meg. hihi

Jeg skal jo egentlig på A, men akkurat nå er jeg tilbøyelig til å ta hva som helst, også parkeringsplassen, om jeg må. Bare jeg slipper å gå og vente mye lengre. Jeg er tydeligvis ingen tålmodig sjel har jeg funnet ut...

Annonse

Jeg som Bellen er også litt misunnelig, det er en del spenning knyttet til dette. Skjønner at ventetiden er kjip, men det er så moro for oss andre hehe :-p

Masse fødestøv oversendes herved! Jeg setter alle mine penger på tirsdag for Samsyn og onsdag for Millapril. Så møtes dere i gangen på hotellet etter et par dager og gråter av lettelse og har noen å dele de berømte barseltårene med :-)

Jeg vet hvordan dere har det..... det verste syns jeg var uvissheten om når det skulle starte.....

Jeg prøver å sender fødestøvet tilbake til dere og takker for lånet....... men jeg tror det desverre har blitt litt mindre... jeg var ganske grisk når dere sendte det til meg... fikk jo tegningsblødning like etterpå. Jeg sender dere ihvertfall masse varme tanker og håper at noe skjer snart. Og den som venter på noe fint venter ikke forgjeves c",)

Ellers flyr dagene fort nå, men Benedicte er utrolig snill. Sover og spiser masse. Og nattesøvnen skal vi ikke klage på ennå.. ammer henne 1 gang ( men vi kommer oss sjelden i seng før ved 1-2 tiden da) Det er de dagene vi ikke har stått opp før ved 10-11 tiden. Så jeg må si dette var en behagelig overgang....

Gleder oss til å hilse på de nye venninene til Benedicte...

Hei.

Ja nå får vi håpe at det går veien for dere begge to. Krysser fingre og tær. Mathildes også.

Hun her er ikke eksemplarisk akkurat. Ligger nå og sover på magen min og vil helst ligge der og ikke i sengen sin. I tillegg masse vondt i magen. Så nå er jeg spent når vi skal på sykehuset til utskriving i morgen om det blir vektøkning. Håper det iallefall.

går helt sikkert strålende i morgen! :-)

Her i huset så sover vi for tiden med diverse helsetepper og lammeskinn i senga vår hehe

Leste en plass at det kan hjelpe på å roe ned den lille i sin egen seng dersom det lukter "mamma og pappa" av teppene som de har oppi der. Så selv om vi ikke har peil på hvordan snuppa blir så tenkte vi at det skader iallefall ikke å prøve :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...