Gå til innhold

2.natt med avvenning!!!slik gikk det: johohohoh:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette her går over all forventning altså!!jeg la meg som vanlig kl.9 for å være klar for kam også inatt,men fikk som vanlig ikke sove - typisk!!vel vel..sovna i ti tiden!i tolv tiden våknet han,men da fikk han bare litt kos og litt vann..la han ned igjen og han sov til 04.00!!!!jeg sovnet jo ikke før 02.00 selvfølgelig,men men, han sov ihvertfall!han sovnet vel igjen rundt 04.15 og sov til 06.10..da tok jeg han over i senga mi og ga han frokost!var jo ganske sprengt :)

 

nei,jenter,jeg er positivt overrasket over hvor bra denne avvenningen gikk..selv om det fortsatt er flere netter,men føler liksom at vi er på vei mot noe bra!!men ingen vet hva neste natt bringer,men håper den blir like bra om ikke bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt det går så bra! :-) Man får jo litt håp når det er "framskritt".

 

Jeg har selv ikke behøvd å nattavvenne, hun sov hele natta i gjennom fra 5 mnd. Dvs. hun har hatt to perioder der hun sov i gjennom hele natta. mellom 3 og 4 mnd, og fra 5 mnd. Jeg har sett en sammenheng med at hun begynte å våkne igjen med at jeg tok henne opp i senga for å få sove litt lenger når hun våknet før klokka seks. Så selv om hun av og til våkner 05.15 nå tar jeg henne heller opp framfor å ta henne opp i senga, for det er jo kos å komme opp i senga. Bare et velmenende råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det ikke er en kjempekamp denne avvenningen da :) Og masse lykke til med neste natt, nå må det jo bare bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd Hoppetussa,det er godt med slike råd:) ja,tenkte og at hvis han våkner før 6 så må jeg få han til å sove igjen eller ta han opp ja..uff,er spent på natta,men håper og tror at den ikke blir verre enn i natt da..selv er jeg kjempetrøtt så det blir nok ikke seine kvelden her nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...