lillelarven Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 hallo er så tidlig våken fortia, har 18 dager igjenn.har våkna samme tid kl 0700 lenge . er vel at man må bli vant til og stå tidlig opp.
Krølle79 Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Velkommen i klubben! Jeg er blitt så utrolig sensitiv på lyder og lys, at det til tider er slitsomt... Har faktisk ei sånn sovemaske liggende på nattbordet + sov-i-ro, bare for å få sovet om morran.. Og så er det rare at jeg nesten sover bedre på morgenen enn på natta.. hmm.... Før så sov jeg i storm, men nå, så.. Vet jo at det er kroppen som forbereder seg på våkenetter og perioder med lite søvn, men likevel..
lillelarven Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 ja og ennå er jeg våken hundre gang på natta , for og snu meg , og gå på do og like våken pp natta , blir vel noe anna når lille nurket kommer da er man sikker dø trøtt .
Krølle79 Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Antakelig.. I tillegg har sambo ei datter på 5,5 år.. hun er hos oss i helga nå, og hun er litt forkjøla, så hun hoster ganske mye på morgenen, idag intet unntak, og da våkner hun jo tidligere, naturlig nok.... Så iom at jeg likevel var våken, valgte jeg å stå opp med henne, så fikk sambo bare sove utpå litt.. Jeg kan jo legge meg nedpå igen litt senere..
m@rie82 Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 hei! jeg pleier også å være tidlig våken, men nå har jeg vært våken siden kl 03:30 ca. har rier!! så nå er jeg storfornøyd her!! selv om det er sinnsykt vondt!! håper det ikke snur igjen...
Krølle79 Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 oioi.. Hvordan går det med riene, Marie? send over litt fødestøv om det blir til at du skal på føden, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå