Gå til innhold

jente19 & solstråle*HØYGRAVID*

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

awwh takk snuppa:D *rødme*:)

ååh ikke mere:D *glede seg til du får*

jo det kan vel egentlig det, noen føder før termin og noen over osv så:)

jeg er 25+ 1 på vei så er jo 15 uker igjen til meg:( kjempelenge til jooh, men gleder meg sånn:D

er det jente eller gutt til deg? husker ikke om jeg har fått vite det?

putta svaret mitt til deg på andre tråden hit jeg:D kan vi heller snakke hær:P

hihi:D jaaa:P jeg har laga egen tråd til deg, det skal være likt vett:D hihi

hehe kjenner til det, men syns det har begynt å ta av helt i sesong tre nå, skikkelig innvikla jo:D

hehe ja, at de gidder bruke tid på å irritere seg ovger meg ligger utenfor min fatteevne.. hadde ikke jeg gidda:P

*rødme* jeg møtte han på byen før jeg ble gravid og sånn, vi endte opp på enh doen dær han jobbet som bartender etter at han kom med årets diggeste sjekketriks:D så gikk vi hvær vår vei, men fikk kontakt igjen gjennom nettby for noen måneder siden og har vel drevet så smått på ilag siden den tid:D hehe:D hvem vet hva framtiden bringer dær:) han er snill, er 26, har stasjonsvogn osv:)hihi

"skjønner ik sesong 3 eg heller, har helt gitt opp den.. har jo ik fått m meg alle i sesong 1 og 2 så må nok se de før eg skjlnner.. hehe.--

oohh stasjonsvogn å greier.. høres lovende ut.. ;) hihi.. eg og har lyst på ny mann..!!! er så lei av det lille rompetrollet av en barnefar som ikke klarer å finne ut ka han vil!! snill og grei med meg ene dagen og rævhol den neste! blir så lei.. sa til han i dag at nå var det nok! detta gadd eg ik mer! og at eg kom opp en dag for å hente resten av tingene mine.. hihi... holder på å flytte ut... :P"

svarer hær jeg:D

jepp .. men det er en liiiten ting da med han.. men det kan jeg ikke si hær:P hihi

huff å huff at det skal bli sånn altså (hihi rompetroll) :P

skjønner at du fikk nok ja, det er ikke bra for deg og ungen at det skal være så mye styr, bedre å flytte ut da ja:) flytter du hjem til mor da eller?

*hente svar fra annen tråd*

skjønner ik sesong 3 eg heller, har helt gitt opp den.. har jo ik fått m meg alle i sesong 1 og 2 så må nok se de før eg skjlnner.. hehe.--

oohh stasjonsvogn å greier.. høres lovende ut.. ;) hihi.. eg og har lyst på ny mann..!!! er så lei av det lille rompetrollet av en barnefar som ikke klarer å finne ut ka han vil!! snill og grei med meg ene dagen og rævhol den neste! blir så lei.. sa til han i dag at nå var det nok! detta gadd eg ik mer! og at eg kom opp en dag for å hente resten av tingene mine.. hihi... holder på å flytte ut... :P

Annonse

faen det stemmer jo det *klaske seg selv på panna* hihi nå er jeg trøtt altså,syntes å huske at det var jente :D hihi du sa jo navnet hennes tidligere en dag:D så kult;D tippoldemoren til lucas lever også, hun er bare rundt 80 ca tror jeg, har ikke kontakt med henne:P

lucas iben blir oppkalt etter mamma og pappa:)

din mamma og pappa, eller hans? hehe.. e jo kjeeempe skjøønt navn da!! *stjele på min neste baby* hihi.. ååååååååååååååååå gleder meg sånn til å se oh holde emilia for første gang!!! kan nesten ikke vente!!! :P kem skal du ha med på fødselen? skal ha me meg min evig skjønne mamma eg, hadde det ikke vært for hun hadde nok ikke emilia vært i magen min i dag... *grøss* men EVIG takknemlig for at hun sa eg kom til å klare dette og at hun støtter meg

Annonse

mine :)

takk for det, det er emilia også:D det er du ikke alene om, jeg blir helt skjelven av lykke når jeg tenker på å endelig få holde han i armene mine:D kommer til å grine ut øynene av lykke:D

skal ha med mamma og ei veldig god venninne:)

du er heldig som har sånn en god mamma, mødre er limet som holder verden sammen tror jeg:) at mamma støtter meg var avgjørende til meg å.. dagen jeg fortalte henne jeg var gravid sendte hun meg en sms fra jobb dær hun skrev: en liten baby kan bli fint det jenta mi, så om du vil beholde den så skal vi støtte og hjelpe deg, dette vil gå bra:) håper vi blir like gode mødre som din mamma og min (de dagene hun er bliid) ;)

men nå er det natta, foreldrene mine driver å står opp, da er det på tide at jeg legger meg:P nattaklemme på du pus:)

åååååååååååå GRATULERER SNUPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så kjekt da!! eg flytter inn i ny leilighet 1 april ca :) *glede seg* omtrent like stor som din :)

oooh fikk lyst på nugatti skive eg også, eller kanskje en skive med "hapå".. ;)

vetkje ka som skjer her nå.. er ganske ubehagelig hvertfall... murrer både fremme(nederst i magen) og bak i korsryggen.. aner ikke ka det kan være!

hehe det kræsja akkurat da jeg masa på deg:P hihi

jo men kynnere er vel ikke universalt for rier? murringer i rygg og mage som du ikke har hatt før...hmm ja trenger jo ikke være noe men.. følg med da og si fra om det skjer noe, da vil jeg vite d!! *hoppe rundt*:)

hihihi:D holder meg til nugatti jeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...