Gå til innhold

Sover dere dårlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det lett å kjenne seg igjen!

Jeg er i uke 5 og våkner også om natten, må på do og noen ganger føler jeg meg bare våken. Det går heldigvis nokså greit og jeg har noen ganger lagt meg litt nedpå etter jobb for å hvile litt, uten å sovne.

Nesten så jeg lurer på om kroppen prøver å forberede meg på at det kommer til å komme tider (når babyen kommer) med mye nattevåking...

Annonse

Jeg har vært utrolig heldig i dette svangerskapet. Har sovet godt stort sett hele tiden. Forrige svangerskap var verre sov veldig dårlig de første ukene og de siste ukene. Nå nyter jeg at sovehjertet er helt godt. Kommer jo til å snu seg fort når lilleprinsen er her...

:-)

Jeg har ikke sovet en hel natt på 12 år, så for meg er det snakk om vane.

Jeg har alltid hatt urolige unger, som har sovet lite både på natt og dag. Nå har vi gjort det slik at jeg har fått eget rom hvor jeg ligger helt alene når mannen min er hjemme, han ligger med de minste ungene som drømmer og er våkne hver natt. Men han jobber nattevakter, så når han er borte ligger jeg med ungene. På den måten får jeg sovet ganske godt når jeg er alene i alle fall.

I begynnelsen våknet jeg alltid kl4 av kvalme, men nå kommer den seinere. Jeg er en del "plaget" med drømmer, men de kan jo være hyggelige også. Vanligvis har jeg ikke så god søvn de 2-3 siste månedene, fordi ungen er så urolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...