Gå til innhold

hvordan skal dere føde?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke vil ha smertestillende... I allefall ikke epidural, for jeg har så sinnsykt sprøyteskrekk! hehe:) Har liksom vært litt høy på pæra hele veien og sagt at "joooda, det skal gå så bra så!" Har lyst å prøve badekar og dusj og muligens akupunktur... Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å ligge å skrike "GIVE ME DRUUUUUUGS!!!" når det er på det verste!:) hehehe.... Jeg kan godt være høy på pæra nå,men aner jo ikek hva jeg går til!:)

Annonse

jeg har faktisk tenkt å gjøre alt hva jeg kan for å føde uten bedøvelse jeg. det er jo tross alt det som er det aller mest naturlige og det som i å for seg er det beste for barnet, dersom alt ser ut til å gå normalt.

men det er jo klart at det ikke er sikkert jeg vil greie det, men er i hvertfall innstillt på å prøve så godt jeg kan.

synes nesten det var merkelig at de aller fleste vil ha bedøvelse og helst så mye som mulig.

men vil bare få sagt at jeg respekterer såklart alles valg, og dette er noe en selv må kjenne på for å finne ut av hva som er riktig for en selv, så jeg mener ikke å rakke ned på noen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...