Gå til innhold

Chil planet!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Jeg så jo ikke på datoen jeg, så jeg var der på onsdag satt å ventet på dere... det er ikke akkurat veldig billig der. selve timen er jo grei, eller tiden du er der 60 kr så lenge du vil. Men det er ikke lov til å ha med medbrakt mat til deg eller barnet, ikke vann en gang .

Sine er litt for liten tror jeg til å sprelle rundt den i leike bingen alene, med andre barn på 3-4 år, men helt supert for de som kan løpe litt rund å leke alene.

cafeen var liten , det er satt stoler så foreldrene kan sitte på utsiden av der barna leker, tror du kan sitte innafor ringen også , vet ikke!

For å være helt ærlig likte jeg det veldig lite, men vi kjedet jo oss litt og da, sikkert bedre om dere hadde vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så kjedelig at du ble sittende alene, da! Nå førstkommende onsdag skal du slippe å sitte alene!!

 

60 kroner? Det står 30 kroner på nettet...

Ikke lov til å ha med medbragt mat til barnet? Selger de grøt, vann og barneglass til babyen der da eller? Hmmm... Hørtes jo ikke spesielt barnevennlig ut!

 

Jeg trodde det skulle være et kjekt lite gulv som babyene kunne krype omkring på, mens vi mammaene satt på kafe, jeg. Og at vi kunne ha med mat til babyene, at vi voksne handler burde jo være nok i massevis!

 

Vi får nå vel prøve det ut på onsdagen, som du sier så kan det jo være bedre når vi er flere som kommer sammen. Og er det alt for håpløst får vi heller finne på noe annet neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 30 pr.pes. jeg så ikke på menyen, men de har nok det meste av barne mat der ville jg tro da! Du kan legge bana på gulvet inni en innheining der men tror det fort blir fullt med alle bebisene+ mammaer!

Men sant skal sies jeg har nettopp fått tilbake tante Rød, og det er ikke mindre vondt enn for jeg fikk sine, jkeg har vel ninimun 4 utblåsninger på Calle i løpet av en dag hehe. Stakkar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, dette høres ikke bra ut, Jøregn nekter å spise middagsglass fra butikk og til lunsj spiser han brødskive med leverpostei, har de liksom det også da? Høres veldig rart ut og jeg som gleda meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar sjansen på å gå... Om de skal være sære på maten til babyene så snakker vi bare pent med dem. Vi er jo en gruppe voksne som kommer til å bestille mat, det må jo være bedre at vi bestiller mat vi voksne enn at ingen av oss vil bestille! Og dersom det fungerer dårlig så finner vi på et annet sted i nærheten... Det er jo på Majorstua, så det er masse andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

små bebisser som våre skal jo ha spesiell mat, regner med det gjelder de som kan spise det som er på menyen av baguetter og pølser ol :)

Gleder meg nå, skal dra tidlig å shoppe i ett par butikker i bogstadveien :):):) Ikke sikkert jeg er der oppe akurat 11 da gitt ;) Men mini spiser jo lunsj seinest 12 så jeg er der ikke lenge etter 11. Sees!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...