*Patrick*e blitt storebror Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvem er det som har den sangen -carina- har på piczo siden sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 He, he... Jeg aner ikke, jeg i hvert fall! Jeg skulle bare teste ut litt, jeg, så jeg la til en sang... Men aner ikke hvem som synger! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2007 neeeeei,har prøvd å finne den leeeenge nå. Å så kom jeg bare på at jeg kunne jo bare spørre her hehe. Hvor fant du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Da jeg skulle redigere siden min så klikket jeg på "Piczo pros" på den linja oppe... Da kom det masse forskjellige valg, husker ikke helt hva jeg valgte for å få den sangen... ) Godt å ha samboeren hjemme igjen, forresten? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Hmm...må prøve det jeg å da. Når jeg først har fått en sang på hjernen,så må jeg finne ut kem som har den ;o) Ja,nå er samboer ENDELIG kommet hjem,og det var godt ja :-) :-) Nå har jeg lagt ned forbud mot å dra bort på en stund:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 #6 Del Skrevet 18. mars 2007 The fray - How to save a life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2007 Tusen takk,du er en engel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå