Gå til innhold

Hei Carina


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har litt dibbe-abstinenser etter å ha vært en uke hos mamma... Men nå har jeg dibbet meg ferdig... Nå har Karsten fått natt-pupp, så nå er det senga her. Mannen min skulle ta Karsten i morgen tidlig, så da gjør det ikke noe om jeg sitter oppe litt lenger i kveld...

Du slapper av med PC'en en sen lørdag kveld du også? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg pleier å spill på nette men jeg er litt lei, vurderer om jeg skal legge meg snart, jeg legger meg nesten aldrig før 2.. Kanskje teste det ut en gang hehe. Kost deg hos ho mor da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, legger deg sjelden før to?! Når står Sine opp, da? Jeg er nok glad i å legge meg sent jeg også, men må nok legge meg før to... Skal jo tross alt opp en gang rundt 06...

 

Joda, koselig hos mamma. Men borte bra, hjemme best. Hadde tenkt til å slappe av og få lese og scrappe endel. Men så har Karsten ikke vært i form, så det ble egentlig et veldig slitsomt besøk. Lite søvn og lite avslapping... Godt å være hjemme igjen, så jeg får litt avlastning. Mamma er søt og god hun, men det er ikke sååå mye hjelp i henne...

 

Hva slags spill er det du spiller da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

World of warcraft hehe.. også kaldt wow. sine er oppe mellom 7 og halv 9 om morraene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye søvn på deg da, om du ikke kommer deg i seng før to...

 

Jeg er en gammel WOW'er jeg også. Spilte det endel før Karsten kom. Men så fikk vi det så travelt med flytting, bryllupsfest og fødsel. Da jeg skulle spille igjen etter fødselen viste det seg at Sten hadde glemt å betale, så karakteren min var slettet!! :o(

Han hadde selvfølgelig betalt på sin egen.... (Men han hadde lånt den ut til noen kompiser, så de hadde vel hjulpet ham med betalingen da, men allikevel!)

Jeg var vel bare blitt lvl 39, men allikevel kjedelig å skulle måtte begynne helt på nytt.... Har laget noen små karakterer på Stens konto, men siden jeg ikke har særlig tid til å spille nå har jeg ikke laget meg noen ny konto selv.

 

Men skrev om WOW her i går og, Majaminpiraja skrev hun var wow-enke... Nå fikk jeg jammen lyst til å spille igjen!

 

Hvor høyt lvl har du da? Og hvilken server spiller du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...