#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Når kommer jeg til og føde? termin er 2mai. født 28.04.82 Håper spiren sitter snart til deg..vet åssen det er og være en prøver!Lykke til
Lillegull og spiren Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hei du:) jeg fikk opp tallet 10 på deg,så jeg tror du kommer til å få ei jente den 10 mai:) ja håper jeg også får en spire snart:) lykke til med fødselen..hold meg oppdatert
Lillegull og spiren Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 hei igjen..jeg skrev jente,men jeg jeg mente gutt...beklager skrivefeilen..he..he..får i alle fargen blå inn her,derfor jeg er så sikker på at det blir gutt
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk..blir spennede og se da.Har blitt spådd 18april her tidliger og min mor mener at ungen kommer den 14april...3uker for tidlig.Men vi får se. Men du har nok rett i at det er en gutt ja,fikk vite det selv for 2uker siden.
Lillegull og spiren Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 ja blir spennende da:) bare å vente da..ikke lenge til:)he.he ønsker deg lykke til på fødselen:) stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå