Gå til innhold

sikkerhetsnett til simo vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen er det egentlig..? noen som har?.veldig forrvirret om hva jeg skal kjøpe, om det blir sete eller sånn nett i begynnelsen.. noen som kan gi meg noen gode råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå anbefales det jo sete fra Trygg Trafikk.Skulle du likevel ønske et nett kunne man leie det fra Babyshop ol før ihvertfall.

Skrevet

Var en forbrukertest fra forbrukerrådet for ikke lenge siden, der kom det ut under middels på testen på totalen. Vil ikke brukt det selv. Hadde heller kjøpt et babysetet og tatt flere pauser hvis jeg skulle kjørt et stykke.

Skrevet

Vi har sikkerhetsnettet, og brukt det mye til eldstemann da vi reiste på ferie osv. Han ble veldig sliten av å sitte i sete, så vi synes det var veldig greit å bruke nettet.

Skrevet

Du bør absolutt bruke bilsete, sikkerheten bør komme foran absolutt alt! I en kollisjon, spesielt en sidekollisjon, vil bagen bli trykket sammen og babyen få en enorm belastning, særlig på nakken! Bagnett anbefales ikke av noen eksperter, men til nød boxette (dette gjelder særlig premature) om du absolutt må ha ungen liggende i bilen.

Bilsetene nå er jo så liggende at det ikke medfører noen som helst skade på ryggen til barna, og det med at ungene kun kan sitte 20 minutter av gangen har også ekspertene gått tilbake på. Barna kan fint sitte i opptil 2 timer så lenge de ikke gir uttrykk for å være lei, men med en nyfødt som skal ha mat, bleie o.l. omtrent hele tiden så er jo ikke dette mulig over lange strekninger uansett!

Velg bilsete!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...