1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 stikking i underlivet,ont i mage akkuratt som mens smerter,ont litt bak i ryggen(kun to dager ca),litt kvalm på kveldingene,mye luft i magen,kviser ,akkuratt som å kjenne ett strekk i siden,utflod,bukse smekken går ned hehe:-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 hmm vel..denne mnd skulle jeg ikke lete etter symptomer..men de kom til meg av seg selv.. ikke mange da men en del stikkninger....i magen..og løs mage.. hmm..lukter sterkere..tror jeg.. men nå kjenner jeg at jeg får litt smårart neddi den venstre eggstokk..håper ikke det er noe feil.hehe
Teltpluggen Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Igjen? Veeel... Som sagt lenger nede.. Og ENDA lenger nede: - Mensmurringer - Vondt i korsryggen - Varierende magehumør(Løst om fast for å si det sånn) - Tisser heeele tiden - Får lyst på alt bare jeg ser ordet.. Om det så er ting jeg ikke liker! - neeeeeeesten biittelitt positiv test?*håpe* - Humøret svinger verre enn berg og dalbaner - Ømme pupper (Ikke minst!) - Ser hårsekkene rundt brystvortene bedre (Vet ikke helt om det kan være et tegn jeg?) - Ser også ut som jeg har fått biiiiiiiiittelitt mørkere brystvorter idag.. Leter etter symptom? JEG? Aaaaaldri! Har IKM Mandag:)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Vel, ganske sikker på at de er innbildte, men her er de: - ømme pupper - stikkinger nederst i magen - tidvis kvalm - svimmel, og det pleier jeg da ikke være..... - fyser etter mat hele tiden, eller gotteri, men faktisk mest ordentlig mat... he he... ikke vanlig akkurat det heller.... Men tror mest det er psyken som spiller meg et puss her....
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 vi får holde oss oppdatert,blir spennende å se.jeg vet iallefall at jeg har aldri fått ont i magen en uke før mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå