Gå til innhold

skeptisk

Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

hei lillegutt er skeptisk mot fremmede. har vært det nå siden han var 5mnd. eer det fler julibabyer som er det? når går det over?

hva gjør dere i forhold til fremmede+. han min griner med en gang. er litt slitsomt. var på butikken i går å ei dame prata til han så blid også plutslig hylskrek. huff håper det går over snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel vanlig at de små er skeptiske til fremmede i en periode, det kommer vel til å gå over av seg selv om en stund.

Karsten har ikke vært så skeptisk at han gråter når han ser fremmede så lenge han sitter på armen min. Men han må få lov til å se folk ann en ti minutters tid før han blir plassert i armene deres...

Det viktigste er vel at du oppfører deg som om det er trygt. Dersom du synes det er kjedelig at han begynner å gråte, så kan det hende at du er litt anspent i sånne situasjoner. Og det kan det hende Thomas merker. Dersom du er avslappet og trygg, så bedrer det i hvert fall litt... Og så er det vel bare å vente på at det går over... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sine er veldig skeptisk blitt, kan sitte opp til 15 min å stirre ho før ho gjør noen tegn til å ville ha kontakt! Det vil vel roe seg etter hvert tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk i omtrent 2 minutter også er alt bra :) Men mamma er jo alltid best om jeg er i nærheten da!

Er det ikke bare en periode???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får håpe det. går litt bedre nå. men ordner seg nok hvis jeg ikke tenker så mye på det kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias er skeptisk han og. Går greit så lenge jeg holder han, men gråter om noen som han ikke kjenner godt prøver. Bli vel bedre etterhvert:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...