Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 Tittei Dersom du ikke har sett på 1 tri, så er dette svar på innlegget fra i går. Jeg er den mystiske Hehe... Jeg er ikke så veldig engstelig av meg heldigvis + at jeg har samme gode følelsen som jeg hadde sist, så jeg er veldig optimistisk til at det skal gå bra denne gangen også. Eneste gangene jeg var litt engstelig sist, var da vi skulle høre hjerteslag for første gang, og før ultralyd... Vil nok vite kjønn denne gangen også, har en sterk følelse av at vi får enda en gutt Sist var jeg 100% sikker på at jeg skulle ha jente, så sambo lo godt da jordmora sa vi skulle ha en gutt Du har jo hatt max uflaks da, som du sier er det ikke mange som mister i uke 14... Men det er dessverre ingenting å gjøre med, men jeg håper virkelig sterkt av du snart sitter med en positiv test igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 hihi, så d e du som e den mystiske og hemmelighetsulle gravide fra desember klubben=)=)=)=) Ska bare se d blir en jente denne gangen siden du følte så sterkt d ble jente sist og d kom en gutt! Blir kjempe spennende hvertfall.. komme jo t å følge litt m på dåkke der inne på 1 og 2tri, føle jo at eg høre litt til der sjøl om eg mistet. Det e jo kjempe trist å miste så seint, hvertfall sidn eg leste en statistik der d stod at i uke 12-18 va d 96,3%sjanse for at alt ville gå bra.. kjipt å være en del av de usle 3,7%då liksom.. men heldigvis går d bedre m oss, og vi komme nok til å prøve igjen om ikkje lenge=) Masse lykke til vennen.holde meg oppdatert sant!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, jeg er mystisk Hehe. Har hatt familiemiddag i dag, og det var mange som ble overraska ja... De ser jo på Martin som "liten" enda, men da de fikk tenkt seg litt om, så fant de jo ut at han vil være nesten 2 år, og da er han jo ikke så liten:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå