Gå til innhold

Juni: Skal jeg la han sove på magen?


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Han er syk, feber, hoste og masse masse snørr. Våkner stadig vekk og eneste måten han finner roen er på magen. Men huff... liker ikke å la han sove på magen altså.

 

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville prøvd å heve hode delen på senga. Da blir det litt bedre for han å puste. Det ken være derfor han våkner. Sara har ligget med hevet hode del den siste mnd og hun sover som en stein. Det er noen ganger jeg må sjekke om hun lever. For hun er så rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. har hevet hodedelen på sena, hjelper ikke gitt.. phu, ser for meg ei tøff natt nå ja, han våkner hvert 15. minutt ca :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillegutten min sov på mage selv om han var forkjølet nettopp. han fant roen KUN der.. han har forsåvidt kun sovet på magen den siste mnd. og liker vel det best virker det som. selvom han var forkjølet og kjempetett i nesa, ville han ligge sånn. han sov godt. mammaen og pappaen sov ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...det hørtes slitsomt ut!! såååå mye våken da gitt:( jeg tror ikke jeg hadde sovet godt om mathias hadde liggi på magen...men...nei vet ikke helt jeg...du hadde jo hevet hodeenden på senga...så er det noe annet man kan gjøre da? ?!? tenke tenke....

 

 

 

Jo...legen min sa at jeg skulle dryppe rinox i nesa på mathias før vi la han, men helst ikke mer enn 10 kvelder på rad...det hjalp vel noe det om jeg ikke husker helt feil...du får det reseptfritt på apoteket og det er egen pakke for små barn:) Da mathias var tett i nesa og hadde luftveisinfeksjon tømte jeg først nesa for gugge, så spraya jeg han med saltvannsspray og så rinox...han fikk jo også penicilin da...men det har vel ikke noe å si på tett nese!?!?!

 

Lykke til:) Håper dere går en bedre natt i møte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke verken hostesaft eller nesspray i huset, huff der hanman igjen for å være treg med å få kjøpt det ja..

 

Det var ei helvettes natt ja, Mathias var våken hvert 15.minutt frem til 03.30 da sov han urolig frem til 07.00. pappan fikk sovi da, me jeg fikk ikke sove, bare lå å lytta til at han pustet ordentlig og ventet på at han skule våkne. Så nå føler jeg meg rett og slett skikkelig fyllesyk!!

 

Og nå skal jeg vaske på fabrikken til pappa *phu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...