Gå til innhold

Høy puls gir jente?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke på dette med puls, har tre jenter og alle har hatt ulik puls...alt fra 130-160, har aldri vist på meg bakfra heller :) aldri hatt noen plager bortsett fra mye kynnere på slutten. Liker alt av mat og har lagt på meg fra 10-14 kg i svangerskapa. spennende dette nå siden jeg venter mitt fjerde barn....magefølelsen sier at det er en lite prinsesse til...spiller ingen rolle bare alt går bra:)

Annonse

Gjest anouschka with Love

Hei!

Var på ultralyd i dag jeg også. Men babyen lå helt rolig med rompa ned og knæra opp. Ikke mulig å se noe denne gangen gitt, enda vi hadde 40 min ultralyd privat. Håper jeg får se noe på den ordinære ultalyden :0).

Hjerteslag på 158 her også, men legen sa at det var bare tull...

NYSGJERRIG jeg ;0)

Det med pulsen er nok ikke så veldig mye å stole på nei.....Det er vel en "myte" som henger igjen fra den gang de verken hadde ultralyd eller andre hjelpemidler til å sjekke kjønnet med. Så fikk de telle pulsen og gjette da, og det er jo 50% sjanse for å gjette rett, så ofte stemte det jo!

Men det var visst pulsen rundt termin de gikk etter, ikke så tidlig som i uke 18......

• 2 uker senere...

har ingen ting å si.. lillemann hadde over 160 i puls... alle de vanlige kjærringråd symtomene sa at det var ei jente som lå inni magen min, når det ble snakket om magen min, kjønn og det å gjette mente alle at det lå ei jente der. men det var en gutt:-) vi viste det gjennom hele svangerskapet..men sa det ikke til noen, det var artig, når alle mente det var ei jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...