Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Den var jo selvfølgelig blenda hvit.... Kastan i søppla og blei jævlig sur. Vet at det er fortidlig(satte inn egg 8.mars,teste på tirs.20) MEN så måtte jeg se etter en gang til*plukke opp av søppla*....OG der var en svaaaaak svak strek.... HIHIHIHIHIHIHIHI!!!!!!!!!!!! NÅ får jeg HELT sikkert IKKE sove frem til blod prøven på tirsdag,jeg har en tgest til da :-) Sist jeg var gravid så testet jeg også litt før,og fikk super svak og deretter sterkere...... DET ER HÅP FOR MEG,vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå.... *smiiiiiler* Jeg har jo vært veldig uggen og trøtt de siste dagene,og humørsvingninger til 1000......ler å griner,kjefter å griner og ler i gjen.... Hahaha-stakkars gubben
Fride08 Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Oij!!! Spennede:) Krysser fingre og tær.. Lykke til
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg synes absolutt det høres ut som du er gravid og drister meg frempå med et..........GRATULERER! PS. Fikk også først mistanke på grunn av humørsvingninger.... Lykke til på tirsdag!
Snooopi Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Åhhhh - så spennede! Krysser fingrene for deg, men vi vet jo at en strek er en strek! hihi!
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Får håpe at en ny test vil komme frem krystallblå!!! Men de sier jo, et kryss er et kryss! Dette går jo rett vei, fruen!! ÅÅ nå ble jeg glad!! Gratulerer!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Dette høres ut til å gå veien.... Og det er POSITIVT ! Tror vi kan gratulere på tirsdag jeg ! Klem fra
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2007 Hei-hei Jeg tok en ny test i dag og den er svak den å men POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og i dag er jeg ennå mere kvalm,(æsj.....)MEN det er det verdt!!!! KRYSSER for at dette nå skal gå bra og at h*n blir der inne i 9mnd..... Mannen min sa at vi ikke slepper oss helt før h*n ligger på brystet til mor..... Jeg er så glad,gulper og smiler om hverandre her......hihihihi..... LYKKE TIL,TIL DERE OGSÅ!!!!!!!! Jeg skal vente på dere jeg :-) Sender ut et hav av babystøv *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kick80 Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Gratulerer!! Og lykke til med blodprøven på tirsdag! Høres ut som du har noe å glede deg til! )
finetine Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 Så herlig:o)!!! Dette må jo bare være positivt- drister meg også til å gratulere deg. Sender en tidsmaskin til deg så tiden til tirsdag går superraskt........... Klem
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 oi oi oi, herregud er det mulig da..!!!Så fantastisk!!! men kom streken så veldig sent da eller?? Veldig spennende å høre mer fra deg, og gratulere så mye med positiv test:) klem
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2007 GIGGEL!!!!! Ja,jeg skjekket ikke testen igjen før kanskje etter 15min etter at jeg i sinne kastet den i søppla..... tok en til i dag tidlig(søndag) og den ble det to streker på etter 3 min,svak den og men det var 2 streker. og etter minst 2000 tester har jeg aldri opplevd at testen blir positiv etter lang tid,hvis den ikke virkelig er positiv.....
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 Er ikke det litt merkelig da?! At det skal gå så lang tid før resultatet kommer mener jeg...! Som jeg sa sist: Gratulere, sååå fantastisk:) Gled deg nå... klem
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2007 jo er litt rart,men det er jo litt lite hcg i blodet enda. så man kan jo risikere at man får en falsk negativ test,så tidlig. skal jo ikke teste før tirsdag,og legen anbefalte å ikke teste før tirsdag morgen..... JAAAAAAA,vi gleder oss!!!! Mannen min er så glad nå,han klapper meg på magen og snakker til spira-hihihihi-helt tulle rusk,stakkar..... klem til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå