Gå til innhold

Hallo Ullensaker jenter????? hvor er dere ??


ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

skravlesjuk jeg assa !! hvordan er formen deres ellers??jeg form min egen del er fortsatt ennå like trøtt og uopplagt.,..Kjipt kjipt:\

 

gleder meg masse til BIm treff iallefall;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo her er jeg.......!!!!!Akkurat kommet inn døra jeg nå.Har vært hos mamma og pappa og spist middag og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohosann!! middag hos mor og far er digg da.....vi er hos svigers en tur,driver å titter på nettet og på bla,barnevogn....Vurderer å dadra til sverige å shoppe vogn vi... Er visst 50% avslag på vogner der;)

Ellers hvordan er formen?? har du begynt å få mage eller?? jeg har en sånn bitte liten kul jeg,men hadde litt mage f'ør jeg ble gravid:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å ta en tur til sverige vi også for å se litt på vogner og lit diverse men venter en stund til.Syns liksom det er litt tidlig å begyne å tenke på det enda.Ellers er formen grei så lenge jeg spiser hver andre time:)Magen har jeg ikke sett så mye til enda men hadde helt flat mage før jeg ble gravid da.Vi skal jo enda vente 2-3 uker før vi forteller det til venner og kjente så det er like greit at det ikke synes.Datteren til samboeren sa til meg i dag at jeg hadde så tynn mage....hehehe....følte at jeg holdt inn magen da hun sa det for hun vet ikke enda at hun skal bli storesøster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki....Vi tenkte kanskje å ta en tur neste helg,bare for å titte litt også..... Uff,er helt sjuk jeg når jeg går på sentret på h&M for å titte,på babytøy og sånn..... Har så lyst å kjøpe nå..Men får vente en stund til;)

ja herregud,greit at den ikke syns når dere ikke har fortalt noen det ennå..Hehehe barn er så rare liksom,,sier bare det de tenker==)

Litt morro at hun sa det også skal hun faktisk bli storesøster;)'

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst å titte og glane på babyting men har faktisk klart å styre meg:)Blir gøy åse reaksjonen hennes når vi forteller henne det...Det gleder jeg meg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så flink du er da, der er mere enn jeg klarer liksom!!!hehehe.....

Ja tenk så morro når dere skal fortelle henne det;)

gleder meg masse til dette treffet vi skal ha jeg assa !!! Blir sikkert litt koselig å få felles gravide bekjente :)

 

hvilken uke er du i forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir litt skummelt også;) Men syns det er rart at ikke de andre jentene fra Jessheim\Ullensaker ikke har vært her i det siste,men men..

jeg er i uke 10,begynner å uke 11 på mandag.Gjeeeeeeeeeeeesp,nei nå skal jeg logge meg av å hjem til senga... Ha en fortsatt flott kveld\helg,...Dumper nok innom her til uka;)

 

Hadet;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lite aktivitet fra ullensakerjentene ja.Du ligger ca en og en halv uke foran meg du da!Skal ta kvelden jeg også nå.Vi snakkes da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...