Gå til innhold

Er det noe inni der...?

Anbefalte innlegg

Hvordan VET jeg at den lille lever og har det bra, når jeg ikke har vært kvalm, ikke har ømme bryster og ikke er mer trøtt enn at det kan skyldes mørketida. Er 12 + 6 og har strengt tatt ikke mer enn en positiv test i uke 4 å støtte meg til. Legetime ved 9 + 3, men da var jeg ikke urolig. Har ikke blødd. Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8669027-er-det-noe-inni-der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er ik alene om det, jeg har hørt hjertelyden og kjener liv, men jeg er urloig likevel.

er vel ganske normalt, en venninne av meg fikk anstrengelse hodepine fordi hun tenkte så mye på om det var liv eller ik.

Hun fikk ul sånn at hun ik skulle tenke så mye

jeg har det på samme måte. Jeg er 15+0 og føler meg ikke gravid i hele tatt. Ingen symptomer i svangerskapet men heller ingen smerter eller blødninger som skulle tyde på at noe var galt.

Ofte begynner jeg nesten å tvile på at det er noe der inne. Synes det er så fryktelig lenge til UL og jeg skal få "bevis" på at jeg ikke har et "innbilt svangerskap"...

Håper jeg får mage eller noe annet som kan overbevise meg. For testen fra uke 4 holder ikke i lengden. Bevegelser ville jo vært det ultimate - men som førstegangs er nok de lenger frem til tid enda...

jeg har det likedan. jeg er 13+4 og jeg er nervøs som bare det.

da jeg var hos jordmor da jeg var 12+6, så ville ikke den lille gi lyd fra seg, så slikt er ganske nervepirrende.

jeg er ennå litt kvalm, det er lite og sjeldent så jeg har mine tvil til tider.. skal til lege når jeg er 13+6, og da blir forhåpentligvis en ultralyd time bestilt.. jeg håper det skjer snart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...