Gittalita Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Selvsagt vil jeg spiren vel. Ikke noe røyk eller akohol i glasset. Åpna nettopp kjøleskapet og klarte ikke motstå fristelsen. Vellagret delikat skinke.... og et par gode terninger med feta.... Vet jeg har lest eller hørt at dette ikke er lurt å innta under svangerskap pga mulige bakterier i slik mat. Kan ikke noen være så søte å klargjøre dette for meg? (aller helst avkrefte....) Ha en fin lørdagskveld, jenter!
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 hei jeg har helt dilla på spekeskinke, men fryser det ett par dager først -da dør bakteriene har lest det flere steder så da stoler jeg på det typisk og få dilla på noe en egentlig ikke skal spise
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Kan ikke forstå at det skal være så farlig. Jeg har spist både fenalår og mårpølse flere ganger, og kommer til å spise det flere ganger enda ) Er vel bare å passe på at det ikke har ligget lenge i kjøleskapet. Går nok bra med oss også )
Papegøyeblomst Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hei! det er visst ikke så smart å spise spekemat, men noen mener de blir kvitt bakteriene ved å fryse det etpar dager, ja... Gå inn på denne siden, der står det greit forklart hva man ikke bør spise som gravid: www.matportalen.no -spesielle grupper -gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå