Fikk maibaby06 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Har tidligere hatt litt problemer med at han tar seg et godt tygg - auauau! Fikk fine tips fra Blomman:-), kopierer inn svaret til dere andre som har samme problem: "når de biter er det beste å dra de raskt inntil seg - IKKE skrike i allefall - det kan føre til puppenekt..... Når de får så mye bryst i munn/ansikt slipper de taket - og ja jeg vet at det ikke r lett å la være å skrike. Men prøv f eks å vær litt obs på om han er mett eller om det skjer noe annet somtegn til at noe er i ferd med å skje - slutt på svelging - kun koseamming f eks - eller litt småtulling... Ellers vet jeg at det står endel om dette på kellymom.com http://www.kellymom.com/bf/older-baby/biting.html#whattodo"
Blomman Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 ;-) I går var dte Blomman som fikk seg et tygg selv! Var i selskap og han lå så rolig og koste seg ved puppen...ingen tegn til at biting kunne skje (pleier å skjønne når det kommer.. og er da mere forberedt til å dra ham inntil meg)..... og jeg tenket sikkert ikke på det heller siden vi satt å skravla... å der...AUUUUU - det gjorde gørrvondt ja - men det gikk bra- ikke sår igjennom heldigvis- men ømt en stund etterpå- Men i dag har jeg skikkelig vasospasmer (Reynauds fenomen) i puppen under amming ( og ser faktisk en bitteliten rød flekk på brystvort ja, hmm et kappenålsstort sår faktisk når jeg ser etter - der sattt nok tann i går ja..)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 babyen mi n har også begynt å bite ja,,, tror han klør i tenna jeg,,,, skal prøve det rådet.. må innrømme jeg har sagt au nå-... høyt! Takk for tips:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 min gutt på 5mnd biter og. når eg skrik ler han berre.
Fikk maibaby06 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 dytter litt til. til blomman: hehe, så innlegget ditt her oppe i tråden, ja det kan skje den beste;-D
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 pleide å "klype" gullet i nesa, ikke lenge 2sek, så ho ikke fikk puste, ikke farlig, bare ekkelt for ho. Gjorde det bare 3 ganger, etter det bet hun aldri
Gjest_1001 Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Hehe, joda har prøvd dette tipset jeg også. Men ikke så greit når småen syntes at det var kjempemorsomt. Fikk bare det lure smilet og verdens skjønneste latter etter han hadde blitt "dykket" i pupp. Men han slapp i det minste taket da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå