Gå til innhold

Idag...


Hemmeline

Anbefalte innlegg

Idag har tulla vært på sin første scootertur. Må innrømme at mammaen var litt nervøs:) jeg er nok en ordentlig "søring" i magen altså selv om jeg har bodd i Finnmark noen år. Det gikk nå ihvertfall kjempebra. Tulla kosa seg bak i sleden og "skravla" som bare det oppover fjellet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! Så kjekt da! - selv om scooter høres litt skummelt ut.. Jeg har aldri kjørt scooter, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også synes jo scooter med ei på 3 mnd'er var litt skummelt. Men svigermor og de andre søskene til min mann påsto det var ingen problem...

Hehehhe jeg måtte nå forsikre meg med helsesøster jeg da, hva hun mente om å ta med tulla så tidlig på scootertur. Hun sa det var helt okey og ikke noe å bekymre seg for. Det er helt vanlig her sa hun...

Så da måtte jeg jo bare gi meg og innse at det er jeg som kanskje er litt pysete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning kjørte scooter i vinterferien, og det gikk og fint.

Han hadde ikke bæsja noe særlig på et par dager da, så han prompa fælt fra vi starta til vi stoppa-var litt humpete..., så serverte han DEN bleia når vi var fremme.... Godt tips ved forstoppelse kansje:)

Var ganske så kul der han satt, med hørselvern og solbriller :))

Tidlig krøkes :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...