sara05 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Heisann. Har nettopp fått bekreftet at jeg er gravid. Etter nesten ett år med mer eller mindre prøving satt spiren der. Er kun 4 uker på vei men håper at det år bra..... Hurra. Har lyst til å rope det ut, men har bestemt oss for å vente med å fortelle det til etter vi har vært på ultralyd. Måtte bare fortelle det til noen. Spent og glad på en gang.
wini Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 GRATULERER SÅ MASSE:o) og kjempe lykke til;o) Hilsen ei som ligger ei uke foran deg, altså litt over 5 uker på vei..)
kine 24.12.2007 Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så masse. Etter nesten ett år med prøving, var det virkelig fortjent!!!! Lykke til videre, håper spirer klorer seg fast. Kos deg masse med magen og den nye huleboeren )
sara05 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2007 Har litt kvalme eller en uggen følelse. TRØTT hele tiden, ømhet i brystene. Prikkinger stikkinger eller voksesmerter i underlivet(har vært gjennom det før.) Er stort sett det jeg kan sette ord på. Har egentlig vært sikker en uke nå, men ikke tatt testen før nå.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 voksesmerter i magen...? sånn som at vis du prøve å bøye deg bakover så får du vondt?
~chess~ Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer så masse med spiren! Jeg testet også positivt i dag og er 4+0 på vei. Vi sleit veldig med å få til førstemann, så jeg vet hvor deilig det er når spiren endelig sitter! Ønsker deg masse lykke til og håper dette går bra for dere! Klem
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Her er det bare å rope ut!!! Mange andre nettsteder som også tar imot slike gode nyheter, om det er flere dere vil fortelle det til. Har dere tenkt å vente med å spre nyheten til dere skal ha rutinemessig UL i 18 uke eller skal dere ha en tidlig UL. Kommer sikkert til å synes ganske fort, siden det er andre gang. Tenkte bare på det ) Gratulerer så masse )))) Så deilig å være gravid igjen håper jeg. Deilig å være igang igjen ) Håper du får et bra, bekymgsfritt og plagefritt svangerskap ) Klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå