Gå til innhold

har dere vært til jm?


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

i morgen er jeg 12+0 og vurderer å bestille time til jm... men er det for tidlig? Har dere gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva mener du med det? jeg var ¨på helsestasjonen i uke 5/6 og helsesøsteren min jobber som jordmor ved siden av. tenkte det var greit å få tatt alle prøver og søke om sykehusplass og sånn. om en uke, i uke 12, har jeg bestilt time til innvendig ul. vil se at alt er som det skal der inne =) vet ikke om dette var helt svar på spm ditt men =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan du...når jeg var 11 uker dro jeg ned og spurte hva som var vanlig,de sa i uke 6...så du kan dra dit nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg sa de at det var vanlig å begynne å gå til jm i uke 24, så jeg har ikke time før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vil også gå til jm istedet for legen for der kommer jeg til å få gansek tett oppfølging. Har vært til 1 kontroll til legen og tatt alle prøver, samt fått time til ul i uke 18 på sykehuset...

vet med sikkerhet at jeg er 12 uker siden jeg var i uke 9 på innvendig ul, og skal igjen på mandag:))) gleder meg sånn:))

Syns uke 24 høretes veldig lege til? er du førstegangs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er annengangs. Jeg synes det er så lite kontroller i dette svangerskapet!

Har vært på 1. kontroll. Var i uke 8.

Fikk da beskjed om at jeg skulle få UL i uke 18 og komme på 2. kontroll etter det! Det er jo kjempelenge imellom!! Får jo ikke hørt fosterlyd eller noe før ul... snufs...

Legen sa det var blitt sånn nå de siste årene. 3 år siden jeg var gravid sist, og da var det nesten for ofte kontroll...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ... skjønner at det kan være frustrerende, man føler vel at man vil ha litt ekstra oppfølging uansett:)

men hvis du ønsker det er det vel ingenting i veien for at du kan få bedre oppføging??

Skal ringe helsestasjonen i morgen og høre hva de sier om når jeg skal til jm... kan hende det er lang ventetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...