Gå til innhold

April: og så var snuppa syk igjen...

**synne**

Anbefalte innlegg

Nå har vi hatt vår del med sykdom i hus syns jeg... Skal vel ikke klage når vi hører om andre her inne som sliter med det ene og det andre, men likevel.. nå har det vært sykdom i hus kontinuerlig omtrent siden begynnelsen av desember!!

Foreløbig er det bare snørr og høy feber på snuppa, men likevel.. Hun blir jo ganske redusert og klengete..

Jaja, får håpe det er over i morgen.. Vi har besøk av mine foreldre og niesa mi i helga også.. Og niesa mi har også feber. JAja.. nok om oss..

Håper dere har en fin helg, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, snuppa. Håper hun er bedre. Hadde en sånn helg sist helg. Veldig slitsomt....

God bedring til dere. Tenk, nå er det mindre enn en mnd til nestemann kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bedring her i gården... Fremdeles 39.1 i feber, hadde 40.5 i går kveld... Hun var litt piggere i morres, men nå er hun grinete og slapp igjen. Har akkurat klart å få henne til køys. Hadde tidenes tidligste morgen i dag.. klokka 6 var det slutt på nattesøvnen her i huset...

Hvor lenge kan hun gå med feber før vi bør undersøke det, tror du/dere? Almentilstanden har vært opp og ned som en jojo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt synd på dere nå.

Jeg pleier å ta kontakt med fastlege dersom feberen varer utover 3 dager, dersom ikke allmenntilstanden tilsier noe annet.

Husk at feberen somregel er på sitt høyeste om kvelden og at 40 i feber i utgangspunktet ikke er noe problem for så små.

Må innrømme at jeg ikke er like stresset ved sykdom med Lise som jeg var med storesøster. Prøver å roe det helt ned og bare konsentrere meg om barna. Er i grunnen værre når gubben er syk......

Er du i tvil kan du jo ringe legekontoret og be om råd.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager er det som skjer her da???!!! Da har jeg hatt nok ei natt med spurting på do, og full tarmskylling nok en gang! (sorry detaljer her...) Er fremdeles dårlig i magen, men det har heldigvis roa seg litt... Men nå er jeg jo stuup trøtt! Har ikke sovet skikkelig på tre netter...Bare et par tre timer... -Og jeg sover vanligvis 10!! Og sofaen vår er ikke spesielt god å sove på.. :S

Snuppa virker som hun er frisk igjen, ingen utslett eller feber i dag -enn så lenge...

Jaja, dagens syting herfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Höres ikke bra ut. Håper bare du blir frisk også nå da. Og att dere slipper unna for en tid fremover.

Siri har ikke värt så mye syk ennå i år, menselv sitter jeg her med vondt i halsen, men begynne rå bli bedre nå. Tror jeg har hatt halsbetennelse nå. Håper bare jeg har ikke har smitta Siri.

Dere får ha god bedring alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...