Gå til innhold

3 dager til KS, kjenner nervene kommer....

Anbefalte innlegg

Nå er det kun 3 dager til pl.ks. Har et hastesnitt bak meg for 4 år siden. Hadde ingen komplikasjoner i ettertid, hverken meg eller barnet. Kom meg fort på bena, melka flommet og arret grodde fint.

Men nå begynner jeg grue meg veldig her. Det å sitte kvelden før og vite at imorge, imorgen skal det skje. Og det å vite alt som skjer underveis. Har fått forklaring fra A-Å. Jeg gleder meg til jeg er sydd igjen. Om jeg har vondt etterpå gjør ingenting, jeg vil bare bli ferdig med å ligge på operasjonsbordet. Tiden fra barnet er ute frem til de er ferdig å sy igjen.

PS. Er jeg selv som ønska pl.ks. pga komplikasjoner ved forrige fødsel som varte i 35 timer. Gidder ikke gå inn på alt her, men det jeg vil frem til er at jeg angrer ikke at jeg har fått pl.ks, men jeg satt heller ikke med følelsen av at nå er alt så bra, da jeg fikk dato. Jeg synes det er skummelt, men at vaginal fødsel er enda skumlere.

Har lest mange gode og fine historier her på forumet om pl.ks og det har gjort godt. Men, fantasien har en egen tendens til å løpe løpsk gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8668302-3-dager-til-ks-kjenner-nervene-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ks dagen etter meg da:-)

Vi får trøste oss med at ingenting er så sikkert som at tiden går. Og tenk, om 4 dager så sitter vi med hvert vårt nurk i armene og alt er overstått. Og som jeg nevnte: fantasien har en egen tendens til å løpe løpsk. Er vel tankens makt det heter:-). Hvorfor er det lettere å tenke "grue tanker" enn "går så flott atte" tanker? hi hi.....

Jeg kommer til å holde meg veldig sysselsatt frem til tirsdag: rydde, vaske klær m.m. for å tenke minst mulig på det. Heller prøve ta det som det kommer som mannen sier (MEN, det er lettere sagt enn gjort..)

Lykke til med deg på onsdag (evt. hvis det starter før). Går nok kjempefint og vi gruer oss nok helt unødvendig.

Hei!

Keisersnitt på tirsdag for meg , men er så redd for at noe skal skje før tirsdag. Nå har jeg bare lagt meg i senga og her blir jeg:)

Har termin i dag og det murrer i rygg og kynnere bare jeg snur meg i senga. Tror dere jeg holder meg til tirsdag? kan en gå lenge med murring?

Jeg har hatt masse murringer ei god stund, og fortsatt har det ikke kommet noen baby! :) Skal ta ks på onsdag jeg. Gruer meg sykt mye, da jeg hater alt som har med sprøyter, leger, operasjoner osv å gjøre! Men tror nok dette er bedre en at fødselen hadde startet av seg selv og det hadde endt i hastesnitt, for nå har jeg fått forberedt meg på det. Ingen av dere som skal på st. olavs da?

Nei, desverre :( Ålesund her.

Ja, samme her. Hadde hastekeiser sist og orker ikke å gå igjennom det enda en gang. Da skal jeg også takle litt sprøyter og slikt, Men skal innrømme at jeg er grisenervøs. Men særlig for at fødselen skal starte før på tirsdag. I morgen skal jeg på journalskriving og da håper jeg bare at jeg klarer å holde meg til tirsdagen kommer.

Godt å høre at du har murret en stund :) ble litt lettet

Annonse

Hei Live:)7.12.

Er jeg som er hovedinnlegger. Jeg skal også ha på tirsdag, imorgen, væææææ. I dag skal jeg på sykehuset og ta prøver og div. ting og tang. Vi får tenke på hverandre imorgen, hihi. Jeg skal på SUS.

(hadde haste ks sist pga ljenta festa seg til pannefødsel og ville ikke ut. Men at hu festa seg med pannen fant de ikke ut før under ks. Og ved panne er det klinisk umulig med vaginal har jeg fått høre i ettertid).

LYKKE TIL IMORGEN:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...