Gå til innhold

Juni: crazymamma/mammaen til mathias


Gjest

Anbefalte innlegg

grr, det er noe kjent med deg!!! kan jeg ha spilt fotball mot deg? Hvor spiller du isåfall??? Eller--hvor har jeg sett deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi...:o) det er veldig godt mulig du har spilt fotball mot meg...har spilt på Sandar i maaaaaaange år:) hvilket lag spiller du på da? Er d tjølling? Hvis d r d så jeg deg på barsel i Skien:) tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spilt på Kvelde..Noen år siden nå, da:-) Trente med Tjølling for noen år siden, men ikke spilt der..Men nå ble jeg nysgjerrig hvem der som har barn født samtidig med oss..hm,tenketenke,,,,

 

spiler du fortsatt, eller? Har vurdert nanset nå, når vi bor i Byskogen, men ikke helt sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvelde ja...spilt der mange år eller? og når spilte du sist da?:) kan jeg spørre hvilken årsmodel du er?!?!?:) hvor på banen spiller du da?:) åååhhhhh....nå ble jeg nysgjerrig!!!! :)

 

ho på tjølling spiller midtbane hvis jeg ikke husker helt feil...hun har mørkt hår, "normal" høy og slank...hmmm...veit ikke helt hvordan jeg skal forklare hvem hun er...tror kanskje hun heter tonje?!?!men er jammen ikke sikker...

 

Jeg spiller fortsatt vettu:) klarer aldri slutte jeg...:) og spiller fortsatt på sandar...litt vel langt å kjøre men...jeg klarer ikke bytte lag heller!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei noen år, ja:-) Spilte for fire år siden sist, tenker jeg. men etter beinbrudd, svangerskap etc blei det pause... vært litt igang igjen trena litt her og der, men ikke det heelt store...

 

født i 77, gammel og grå.

 

Stemmer sef' det. Kjenner Tonje, hun fikk en gutt i midten av juni:-) herregud, at jeg kunne glemme det, da...Tror tom gutten hennes heter sindre...

 

Nå fikk jeg lyst på comeback. Kanskje vi møtes i sesongen..hehe

 

Får dere dot lag iår?

 

og.. :har hun drit tekniske mørke slutta snart, eller? hehe, var jo håpløs å stoppe når hun satte inn oljefintene sine..hehe (husker hun best fra innecup'ene i Stavern...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...er jo bare såååå nysgjerrig nå da!!! hvem er du?!?!:):)

 

pøhhhhh...gammel og grå du liksom!!! tullprat!

 

Ja hun heter tonje ja...for en hukommelse jeg har:):):) snakket ikke med henne på barsel...men husker henne fra fotballen:)

 

Blir det nanset på deg el?!?! du er selvfølgelig hjertelig velkommen hos oss også:)

 

Vi skal ha 7`er i år også:) har mistet en del folk, men tror vi klarer å stille lag:) det MÅ vi bare!!!:)

 

Meskerem (hun drit tekniske mørke:):)) har vi ikke sett eller hørt fra på ganske så lenge...så nå har vi ingen med samba fotball:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, sånn er det når jeg ikke har hjemmeside, vettu..

 

vet ikke helt hva det blir til med meg, akkurat idag tenker jeg litt på Tjølling igjen. Skikelige ok jenter som er der (hehe, tru det eller ei...). Mange av de jeg spilte med på Kvelde er ikke med lenger, og jeg trivdes ikke såå bra der, heller egentlig

 

nanset er hyggelige jenter, men syykt seriøse...

 

Men, hvorfor vurderer du ikke klubbskifte, da?

 

Hehe, lover at jeg skal tackle deg SKIKKELIG om vi møtes, så skal jeg bare hviske idet jeg hjelper deg opp (sportslig, serru..hehe) Jeg er Kjiiiipe-laila....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...skaff deg hjemmeside sier jeg bare!!!:)

 

At nanset er seriøse er jo å undervurdere KRAFTIG!!! herremalla...blir helt sjokka jeg...det er snakk om damer i 7`er fotball liksom..ikke akkurat Champions Leage!!:)

 

Jeg er Sandar jente inn til beinet og vil aldri vurdere å skifte klubb!!!!!!!!!:) hihi...skikkelig teit men...sånn er det nå:) ALT FOR SANDAR!!!:) hihi:)

 

Pøh...vi gruser alle sier jeg bare...!!!!! hihi..nei...vi er heldigvis bare et hobby lag som har det gøy:) men kan bare si deg OM!!!! du får meg i bakken tar jeg garantert ikke i mot hjelp opp igjen...:) så skrall er jeg ikke:) haha!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øi, dette er rart...står at du har postet svar 8altså, at du hadde svart på mitt siste innlegg, men når jeg klikket inn stod fortsatt "mitt svar" som nederst..Og ingen nye hadde linka seg innimellom

 

men så var det også noe rart på sidene her i går kveld???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og når jeg klikka meg inn en gang til, stod svaret der

 

BOMBESIKKER, var ikke der akkurat

 

 

eller....er det nå jeg skal ringe legen og be om de pillene han har til meg..=???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og dessuten: Når jeg grøfter deg så hardt at tenna løper galllop nedover halsen på deg,, da kan jeg LOVE at du trenger hjelp..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi...det har vært myyye rart på disse sidene den siste dagen/dagene...:) hihi:)

 

si i fra når du har bestemt deg for hvilket lag du evnt. skal begynne på da:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...