Anast@cia og lillegutt Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Lurer på om det er noen som har litt erfaring her som kan hjelpe meg=) Har i dag Emmaljunga duo edge som jeg er veldig fornøyd med! Men er nå ute etter ny og lettere vogn,men føler det er en hel jungel av vogner! Å er noen år siden sist så føler meg blank=( Har nå funnet meg en som ser knall tøff ut,en Herqules raptor 3.Men den har ikke svingbart forhjul. Blir den da veldig tung eller? Kjempe fint hvis noen ser fåd for å komme med sine erfaringer,både når det gjelder denne Herqules vogna,og anbefalninger om vogn generellt til en uerfaren vogn handler=(
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jeg skjønner ikke helt hva man skal med en 3-hjuling hvis ikke framhjulet er svingbart jeg da..... Jeg er enig med deg at det er en jungel av vogner der ute og man vet jo liksom ikke helt før man har prøvd ei vogn ei stund. Men jeg har i hvertfall ei OTH urban jungle og er veldig fornøyd! Den er halve vekta av Simoen vi har og er bare en drøm å trille. Hjemmesiden deres er www.onetreehill.nl
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Selv styrer jeg unna vogner med svingbare hjul - hadde en, men den ble solgt rimelig fort. Likte den ikke i det hele tatt - selv om hjulet kunne låses. Blir ikke det samme som fast uansett. Vi har en trehjuling med fast fremhjul, og grunnen til at vi kjøpte den er rett og slett vekta. 3 hjul veier mindre enn 4 - og siden det er en Easywalker classic, så blir den knøttliten sammenslått. Genial vogn rett og slett. Herqules har jeg ikke prøvd, men de ser stilige ut ihvertfall! Trillekomforten på vår 3 hjuling er utrolig mye bedre enn på sportsvogna med 4 hjul. Tyngdepunktet blir et helt annet, og det er lettere både å kjøre og manøvrere. Ulempen er at 3 hjulingen blir mer ustødig enn en vogn med 4 hjul da.
minnimommo Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 viss du ikke har det super travelt, så kommer den vogna med svingbart hjul snart. Var inne i enbutikk å så etter herqules tvillingvogn, og da snakka hann mannen der om at singel vogna skulle komme med svingbart hjul! Ellert forstår ikke jeg vitsen med 3 hjul uten sving, har selv en quinny freestyle, og tror jeg aldri har låst hulet på den, fordi manøvreringen er super med det svinbare hjulet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå