Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg vil så gjerne ha den fine gravide magen!! Men jeg har desverre alt for mye på sidene, noe som ødlegger så utrolig masse, å får selvtillten til å synke så mye mer. Noen som har noe tips til hva som kan gjøres, hvilkne bevegelser som er annbefalt får å få bort det på sidene? hver så snill å hjelp ..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Vi kan nok ikke bestille hvilken gravidmage vi vil ha:) Å forsøke å få bort det som er på sidene nå er jo litt seint antar jeg.. Så nyt heller graviditeten dein, og konsentrer deg om å få bort det på sidene etter fødselen!
grå :) Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 gravidmage får du uansett som oftest med mindre du uansett ville hatt en liten mage. ellers gir gravideklær en løft til fasongen:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Du bør ikke trene magen nå som du er gravid. Det er det fysioterapauten min sa. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, vil også ha en fin strutte mage, men det er langt unna det nå i hvertfall. De som kjenne rmeg, sier at de kan se den garvide magen min, men de som ikke kjenner meg har neppe noen anelse om at det er et lite mirakle i magen min. Men, det er ikke så mye å gjøre med... Vi får bare nyte gravideteten og prøve å ikke tenke så mye på de ytre omstendighetene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå