Gå til innhold

Bruker dere sengekant på senga nå??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi bruker det fortsatt. Jeg synes senga ser mye koseligere ut med den på :o) Dessuten synes snuppa det er veldig gøy å dra den ned og titte over kanten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ellers faller smokken i gulvet:-)

 

Dessuten legger hun seg noen ganger på tvers, da hadde nok bena kommet utenfor og blitt kalde. Også legger hun seg med hodet helt øverst og det blir litt hardt mot treverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjør vi. han syns det er så moro å se på figurene.prater og ler til de. he he. morsom han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg gjør det. vurderte å ta den bort for en tid tilbake, men den ligger så godt i klem med madrassen at hun klarer nok ikke å vikle seg inn i den. og så virker det som det blir litt lunere for henne å ha den opp når hun skal sove... Mindre ting å se på så mindre inntrykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,bruker den enda,og kommer nok til å gjøre det en stund til. Patrick legger ansiktet helt oppi sengekanten å patter på den når han skal sove,så det blir nok store protester om vi tar den bort :-)

 

Synes å sengen virker mye lunere å koseligere med sengekant :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ikke vært i tankene mine å fjerne den.. trodde den skulle være der en god stund til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den kommer nok til å ver der ei stund til iallfall, det er fint syns eg og syns fortsatt da e ein sikkerhet så ho ikkje sette fast føtter i sprinklene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...