Gå til innhold

Juni: Snørra renner


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Stakar Mathias, han er så utrolig snørrete. Det renner og renner og renner, og han hater(!!) at vi tørker det vekk. Har blitt skikkelig sår under nesa nå.

 

Hva gjør man? Noen tips? Han plages skikkelig, huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har hatt det samme her.. har smurt litt purelan under nesa, funker fint som en barriere!

 

ellers kan ejg vel skrive under på at babyer IKKE liker å få tørket nesa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det angående bæsjing? Gutten min har vært småforkjøla i lang tid De siste 11 dagene har han bæsja mye, og det er løst. Jeg leste et sted at forkjølelse kan føre til løs mage, så vi lurer på om det er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her har det vært skitsjau i laaang tid(endelig over). kanskje det var derfor ja.... skifta bleier dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæsjen er samme konsistens som alltid her og 4-5 ganger om dagen, helt som vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kleenex men huff sår som bare det. Har feber også 38,5 ikke så mye da heldigvis, men hosten har blitt værre og værre utover kvelden nå. Ikke noe gøy dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en krem på apoteket som heter A-derma (peaux irritees, dermalibour, hvit liten tube) og den er kjempe fin på sår og irritert hud og smokkeutslett. Ellers bruker jeg A-krem, også kjøpt på apotek og den er jeg også kjempe fornøyd med:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...