Gå til innhold

Ammeinnlegg - engangs eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best - slike som kan vaskes, eller slike engangsinnlegg? Lurer på hva jeg skal kjøpe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det litt sånn - ja takk begge deler! Man bruker ull (tykke gode) for at man skal holde seg varm, og de er ganske så gode på oppsamling, men det er kjekt å ha noen engangs i tillegg. Etterhvert når man ikke er sår lengre kan man bruke engangs rett mot puppen, men i starten har de en tendens til å ta med seg rur og slikt som man faktisk får på puppen, og det er vondt. Så - kjøp noen i ull, og en pakke engangs!

Skrevet

Enig i det, ha begge deler tilgjengelig. Ull er veldig godt å ha rett på puppen, og lekker du mye kan du ha engangs utapå.. Jeg hadde det forrige gang, det var midt på vinteren + jeg var veldig sår lenge så kunne ikke ha engangs rett på uansett..

=)

Skrevet

Greit å ha ullinnlegg uansett. I starten brukte jeg ull og engangs, men engangs blir jo dyrt i lengden synes jeg så da kjøpte jeg 3 par bomull som jeg brukte i tillegg til ull (om sommeren kun bomull). Da vasket jeg de i maskina og sparte de pengene.... Men hadde en pakke engangs stående, smart av og til, spesielt ved tynne og tettsittende topper da de bomull er litt tykkere og vises mer gjennom.

Skrevet

Takk for svar - da satser jeg på å handle inn begge deler!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...