♡ ønsker lykke♡ Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Var på UL ved St.Olavs i dag. Jeg hadde mange fine og store egg. Så nå skal jeg sette eggløsningsprøyta i morgen og uttak tirsdag, innsetting torsdag!! JIPPI!!
Millerine Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Så bra Linnen! Gratulerer med et stort setg videre. Gled deg så mye du klarer til alt som nå skal skje fremover. Klem
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 takk!!! For første gang på en måned, siden jeg startet med spray, er jeg glad og positiv! Jeg er så lykkelig i dag! Så kommer det sikkert en smell...men nå føler jeg at jeg skal klare det også!
summerbaby Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Så bra å høre det Linnen. Det blir spennende dager fremover nå da. Det har det i og for seg vært lenge, men nå er det liksom det gjelder da. Det blir spennende. Gratulerer med 7 åringen i morra. det blir feiring da regner jeg med... jeg hadde bursdag i går, men ble ikke 7..... kan du si
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Så flott linnen ! Ønsker deg lykke til med el sprøyte og uttak. Snart ruger du kanskje på gullegget ! Klem fra
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Hei på deg, Linnen Ett laaangt skritt nærmere! Det må føles godt! Lykke til med sprøyten i morgen da Gleder meg til å følge deg fremover! Ha en videre god og glad kveld! Klem
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2007 takk for hyggelige hilsninger :-) Jeg gleder meg til å følge med dere jeg også jenter!!
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 ÅÅ spennende saker!! El sprøyte idag, og uttak , og på torsdag så er du ruger!! Kjenner jeg må følge ekstra med på deg og snoopi80 siden vi lå helt likt i løypa. Kommer etter jeg også, så fort tante rød har meldt sin ankomst!
nusse 77 Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 lykke til tirsdagen :0) og gratttis med masse store fine egg
katma Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 Så flott da. Dette ser jo veldig bra ut. Jeg skal på ny ul på mandag. Lykke til!!
finetine Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Så bra:o) Spennende dager du har foran deg nå, skal du sette eggløsningssprøyta selv? Jeg gjorde det ved 1 uttak den ser skummel ut, syntes jeg, men er ikke vond i det hele tatt så det går nok kjempebra! Føles som om å sette sprøyte pennen.......... Lykke til de neste dagene nå da, er så herlig å være så nærme målet:o) Om noen dager er du ruger! klem
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 gratulere- nå er du snart i mål:) vi låg likt vi to, men seff måtte jeg gå på mer sprøyter. Så i morgen er det ny ul, og håper da at alt er fint. Vet du hvor store eggposene dine var?? Masse lykke til:) klem
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2007 eggposene mine var mellom 19 og 23 mm tror jeg. Spurte ikke, men så på skjermen. Hun sa bare at de var gode :-) Gi lyd fra deg da Giggel,så jeg får høre hvordan det går :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå