Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått brev i posten fra Volvat, og mannen har 8% raske svømmere, tallet bør normalt være over 12%. Stod videre i brevet at sannsynligvis ville vi klare å lage flere barn, har klart ett så langt. Men hva skal hun skrive da...

Hva kan vi gjøre for å bedre forholdene. Kjenner til zink og selen.

Noe annet.

Jeg begynner på pergo til uken, så dette haster. Så vidt jeg har fått med meg er dette ikke noe rask affære.... :o(

Uff jeg er litt redusert og han er litt redusert, men vi har fått til ett mirakel :o)

Fortsetter under...

vis dere bruker collett kostpluss me alt inni så er dere sikra alle vitaminer som trengs for en go graviditet. bruker de sjøl men er ikke gravid. berre leste de en plass. så tenkte eg sko bruke de siden meg å mannen min vil ha unge.

Det er også lurt å 'holde produksjonen oppe'.

Husker ikke hvor ofte, men det bør ikke gå for mange dager mellom hver utløsning.

Så bør han vel være avholdende slik at han har et stort lager til eggløsningen :)

Det tar visst ca 3 måneder før de sædcellene som lages nå er klare til å svømme, så sink og selen blir for sommerforsøkene :)

Mannen min ligger på samme prosentandel som din, og etter to år med prøving, og like før fertilitetsbehandling så fant vi for to dager siden ut at jeg er gravid og ca 5 uker på vei. Fantastisk følese, men også engestelig for hva som kan skje. Rådene vi fikk var også at det ikke burde gå for mange dager mellom hver utløsning, men at man bør spare seg kanskje rundt 5 dager før eggløsning. Pluss at hos oss så holdt mannen min opp med medininen sin, og det hele har hvertfall gitt etterlengtede resultater!

Lykke til, og ikke gi opp:o)

Han må la "stellet" sitt henge løst og leding, og gutta skal ikke ha det for varmt. Boxere er vel å anbefale isteden for trange truser. Det skal visst hjelpe å dusje det er nede med kalt/ lunket varm. Ikke bruke setevarme i bilen. Ellers så bør de ikke ha mobilen i bukselomma.

Jeg begynte på pergo i dag, første kur. Vi har ikke fått testet sædkvaliteteten til mannen min, men jeg har vært å kjøpt Bio selen + sink med B-vit. Det kan jo ikke skade! ;o) Nå må han litt til pers han og. Jeg har nå tross alt brukt Folat siden nov 2005!

Annonse

Tusen takk for svar :o)

Skal virkelig sjekke ut innholdet på den ene vitaminen som ble foreslått ovenfor. Må passe på mannen nå, så han ikke glemmer å ta vitaminene sine. Nå har han tatt ut mobilen av lommen!!!! Der pleier den å bo! Så får jeg fortelle han om de nye "retningslinjene" senere. Huff trodde virkelig ikke at han skulle ha litt redusert forplantningsevne også, holder virkelig med meg!!! Legen ville han skulle ta ny test om 3 mnd ca, så håper at tiltakene hjelper. Only time will show.... ååååhhhh jeg som hadde sånn tro på at det var pergo som skulle være løsningen for oss.... huff vi får bare kjempe videre ;o)

En ting er hvertfall sikkert, denne prøvingen har gitt oss gode ekteskaplige vaner ;o) ... og det er godt!!!

Så nå, er det pergo som gjelder fra og med tirsdag. Så skal jeg få tak i preseed, det kan være greit å ha, og tenke endel på hvor ofte. Ikke annenhver dag i hele syklusen, som vi har forsøkt. Et par ganger før el, så finne el med el test tror jeg...så slår vi til!!!! IKM UKE 17 da håper jeg at jeg er gravid igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...