Gå til innhold

Hva var deres symptomer??


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen før jeg testa=)

nå er jeg litt kvalm etter jeg har spist, ellers lite=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uggen og kvalm sånn av og på i løpet av dagen og umenneskelig trøtt....:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingenting før IKM, nå har jeg LITTEBITTELITT vondt i brystvortene, og litt hard mage.Men ikke no annet. Er 5+4 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alle de vanlige symptomene som jeg har når jeg venter mensen. Jeg var sikker på at mensen kom, hadde ømme pupper å mensmurringer i magen. Men nei den kom ikke, å fekk positiv test etter ca 2dg etter ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frøs veldig og var litt trøttere enn normalt før jeg testet. Denne uken (Er 5 uker nå) har jeg fått vanvittig luktesans - synes det lukter veldig py i kjøleskapet f.eks, og mannen min kjenner ingenting.

Merker at området rundt brystvorten er større og litt mørkere også, men det kom vel også denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første "symptom" var positiv test. Etter 5 veker blei eg umenneskeleg tøtt, etter 6 veker begynte bekkenet å krangle, etter 7 veker kom kvalmen. Er no i veke 10 og alle dei symptomene er framleis på plass. Forrige svangerskap måtte eg tisse konstant, denne gongen har eg ikkje merka forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var uggen i magen på kvelden og morgenen. Det var ca 2 mnd etter at jeg sluttet med p-pillen, og hadde ikke regelmessig syklus. Hadde tatt en test helga før, og den var negativ, så jeg hadde ikke tenkt å teste igjen før om en uke. Men så var jeg kvalm og rar i magen tre dager på rad, og tenkte at det kanskje var greit å ta en test, for sikkerhets skyld... Og den var positiv:)

 

Ømme pupper fikk jeg vel i løpet av uka etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tissa konstant, fikk metallsmak i munnen og en 'rar følelse' i kroppen..... (på besøk fra 2 trimester :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...