-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 ingen før jeg testa=) nå er jeg litt kvalm etter jeg har spist, ellers lite=)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 uggen og kvalm sånn av og på i løpet av dagen og umenneskelig trøtt....:/
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Ingenting før IKM, nå har jeg LITTEBITTELITT vondt i brystvortene, og litt hard mage.Men ikke no annet. Er 5+4 idag..
kkbf Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Jeg hadde alle de vanlige symptomene som jeg har når jeg venter mensen. Jeg var sikker på at mensen kom, hadde ømme pupper å mensmurringer i magen. Men nei den kom ikke, å fekk positiv test etter ca 2dg etter ikm
Lilla78 Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Jeg frøs veldig og var litt trøttere enn normalt før jeg testet. Denne uken (Er 5 uker nå) har jeg fått vanvittig luktesans - synes det lukter veldig py i kjøleskapet f.eks, og mannen min kjenner ingenting. Merker at området rundt brystvorten er større og litt mørkere også, men det kom vel også denne uken
Ranveig R Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Første "symptom" var positiv test. Etter 5 veker blei eg umenneskeleg tøtt, etter 6 veker begynte bekkenet å krangle, etter 7 veker kom kvalmen. Er no i veke 10 og alle dei symptomene er framleis på plass. Forrige svangerskap måtte eg tisse konstant, denne gongen har eg ikkje merka forskjell.
Erisa* Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Jeg var uggen i magen på kvelden og morgenen. Det var ca 2 mnd etter at jeg sluttet med p-pillen, og hadde ikke regelmessig syklus. Hadde tatt en test helga før, og den var negativ, så jeg hadde ikke tenkt å teste igjen før om en uke. Men så var jeg kvalm og rar i magen tre dager på rad, og tenkte at det kanskje var greit å ta en test, for sikkerhets skyld... Og den var positiv:) Ømme pupper fikk jeg vel i løpet av uka etter IKM.
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 jeg tissa konstant, fikk metallsmak i munnen og en 'rar følelse' i kroppen..... (på besøk fra 2 trimester )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå