Gå til innhold

hva slags vogn har dere da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har basson roma(med bagdel og sportsvogndel, er det kombi??).

Den er veldig grei, kan slås sammen uten å demontere den(uten å ta av bagdelen), også går den inn i baggasjerommet sånn også, vi har opel vectra stasjonsvogn(og det er ikke den største stasjonsvogna som finnes). den kosta 4290,-(på tilbud)

Annonse

Annonse

Vi har SIMO DUO. Superfornøyd! kjempestor bag og vogna er superlett å trille i forhold til veldig mange kombi vogner.

Har planer om å kjøpe en TFK joggster twist etterhvert. Har også en simo sportstrille fra storebror, men det blir mest sånn ekstra vogn til å ha i barnehage osv..

Jeg har en brio kombi vogn som var ny da lillebroren til svigerinnen min var baby.. så 10 år kanskje?? kjempe vogn.. enkelt og lettvint.. hadde en ny og moderne til nr 1 men orket ikke styre med den og ga den bort på finn.. husker ikke merket akkurat nå men det var ikke noe kjent..

holder på og prøve og få kjøpt en tilsvarende vogn (brio) bare i tvilling så det går ann og ha med seg de to gutta på en vogn.. venter på svar fra hun som selger den... gleder meg..

det er bedre og legge litt cash i det og kjøpe noe som er kjent for og være bra enn og skulle spare på et ukjent merke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...