Gå til innhold

Ammer plutselig hver time på dagtid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror mye av dette er kosesuging, og ikke nødvendigvis for matens skyld. Men hun er kjempegrinete for tiden og jeg prøver alt før jeg til slutt må kapitulere å legge henne til puppen. Da roer hun seg tvert. Men hun er 2.5mnd og legger på seg kjempebra, og har da egentlig ikke behov for mat hver time. Pluss at det blir veldig slitsomt for meg. Er vi på farten kan det gå lengre tid men går vi bare hjemme er det sånn. Sover mye mindre for tiden gjør hun også... Er ikke økedøgn, da jeg har mer enn nok melk og det har vart nå i hvertfall 3 dager. På natten sover hun 7-8t i strekk og så noen timer igjen etter litt mat.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok over, kan være tenner, kan være at hun trenger mer melk (her vokst) mer enn at du ikke har nok... Hun må lage større magesekk... Det går nok over dette også!

Skrevet

økedøgn kan vare i dagesvis - i speseilt om hun sover så bra som 7-8 timer på natta. Har opplevd økeuke jeg . så helt normalt ;-)

Skrevet

Hmm, kanskje er det økedøgn likevel da.....jaja, jeg får bare holde ut:) Hun har hatt kjempefine netter nå denne uken, med rekord 8.5time:) SÅ utrolig godt...Men hun har hele tiden spist ofte da, spesielt kveld. da har hun gjerne spist hver time. men mye sjeldnere fram til 17.-18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...