Gå til innhold

Melder meg inn igjen her jenter:-)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde MA i går og har nå tørket tårene og ser fremvoer.

Vi kom 7+1 på vei og nå vet jeg iallefall at jeg kan blir gravid.

Håper spiren sitter bedre fast neste gang. Hører at det er veldig mange som opplever akkurat det samme så jeg trøster meg med det.

Gleder meg til å følge med dere andre damene her inne på prøvingen fremover.... Dette skal bli en fruktbar vår. Det føler jeg på meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8666391-melder-meg-inn-igjen-her-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var triste greier, Aurora!

Her er det godt å være, mange koselige jenter som støtter og oppmuntrer gjennom vanskelige tider. Velkommen skal du være!!

Håper du får et kort, men fruktbart opphold=D.

Vi SKAL klare dette!!!

Hei Aurora-

så trist at det ikke gikk denne gangen. Godt å se at du ikke har mistet motet, men -som du sier- mange opplever dette , og så sitter det som et skudd neste gang !

Ønsker deg lykke til med ny prøving- håper at du snart kommer deg over i den gode sofaen igjen :-))

Mvh

huff da Aurora - så trist.. men bra du er optimist og ser fremover.

min lille historie kan kanskje være til litt trøst - hadde en sa i slutten av desember 2006, var da 6+5. har nå testet positivt igjen etter bare 3pp.

Så det er mulig - bare stå på :-)

Det er en ringe trøst at mange har opplevd det samme - jeg føler virkelig med deg, Aurora. Jeg har selv dessverre alt for mye erfaring med dette. Men på et viss så greier man å løfte seg opp igjen og sette i gang med prøving på nytt. Godt å lese, at du har bevaret optimismen! Lykke til!

Annonse

Tanken på å få barn har fått modnes lenge hos meg.

Vi har vært sammen i fem år og gift i tre. De to siste årene har jeg tenkt på barn og diskutert frem og tilbake. Han har en sønn på ti år fra før av. Og jeg har tenkt at jeg må også få oppleve det å få barn.

Mye har spilt inn på beslutningen, jobb, familie, bosted osv...det at jeg nå er så forferdelig klar for dette tror jeg er med på å hjelpe meg å komme raskt videre. Er ganske målbevisst som person og når jeg bestemmer meg for noe er dette noe som skal oppnåes.

Nå har jeg akkurat bestilt "surprise" helg til paris i juni for meg og min kjære. Satser på at vi kan lage kjærlighetsbarn da. Ihvertfall. Om ikke før.

Lykke til til dere andre som har mistet og som er i min situasjon. Og til dere andre som ikke har mistet. Men jobber målbevisst med samme prosjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...