Gå til innhold

Sovne igjen etter nattamming


bobby - nr 2 i juli

Anbefalte innlegg

Jeg ammer 1-2 ganger per natt. Han sovner vanligvis etter han har spist seg mett, og sover rolig videre hvis jeg ikke flytter på han. Men når jeg flytter han over i sin seng, så begynner han å styre noe fryktelig. Fekter med armene, grynter og vrir på seg. Han sover fremdeles, men det tar 10-30 min før han roer seg. Og like lang tid før jeg sovner...

 

Flere som har det sånn? Noen som har gode tips til hvordan jeg kan unngå at han "våkner" igjen når jeg flytter han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du må gjøre det til en vane å flytte han..... i begynnelsen hadde jeg lillemor sammen med meg i senga noen ganger, også flytta jeg henne noen ganger, og da styra ho fælt når ho våkna. Nå flytter jeg henne uansett, hun våkner bestandig, men styrer i ca 5 min før hun sovner. Hun sovner mye lettere nå enn når jeg begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk eit tips i fra mamma om å legge veslegut på sida og plante inn smokken (veit ikkje om dokke alltid legg den vesle på ryggen pga. det med krybbedød..eg har lest at det ikkje er så farleg å legge han på sida så lenge den underste armen ligg sånn at han ikkje kan rulle over på magen..). og Det funkar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme styret her, og værre er det hvis han ikke har fått rapet orentlig. Men jeg forsøker å ignorere styret, for han må bare finne ut av det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik holder poden på her også! - men jeg er så trøtt og slapp på natta at jeg ikke orker å flytte ham over igjen i sin egen seng, for det tar så lang tid før han finner roen.. Han sover fra et sted mellom 20- 21 til et sted mellom 03-05 og etter det har jeg ham rett og slett bare i sengen.

 

Klokken syv begynner dagens gjøremål og vi står opp hele gjengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...