leah og minimi med liten spire Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 merker man at du lekker fostervann?? lurer på om jeg lekker fostervann,men hvordan skal dette se ut??
snartmammapåny Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Om det drypper eller renner konstant, og det kjennes ut som du tisser på deg uten å kunne stoppe det, da lekker du nok kanskje fostervann. Det ser ut som vann og er som vann i konsistensen. Skal vist lukte litt som sæd. Leste en tråd her inne i går der man skulle trykke på magen og om det kom ut en noe da, så lekket man. Var vist noe legene gjorde for å sjekke om man lakk.
guttemamsen80 Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 fostervannet er blank og lukter ikke noe spesielt....alternativet er jo at det er urin eller tynn utflod, men det kjenner du nok på lukten?!
leah og minimi med liten spire Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2007 tusen takk for svar;) kommer ingenting når jeg trykker på magen,så sikkert bare mye utflod
ninsoer Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 du kan oxo hoste for å skjekke om du lekker fostervann.. er en annen måte legene skjekker d på..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Fostervannet er helt blankt, eller litt gullig på farge. Lukten oppfattes ofte som litt "søtlig" eller emmen på en måte. Dersom du reiser deg brått, hoster e.l. og det kommer "en liten" skvett, kan det hende du lekker litt...
leah og minimi med liten spire Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2007 d er liksom etter jeg har vært på do,når jeg reiser meg opp for å dra buksen opp renner d alltid mye,men ikke når jeg hoster
ninsoer Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 kan hende d er urinlekasje du har.. da kommer d ofte etter man ha vært på do.. er mange som plages me d i sv.skapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå