Gå til innhold

noen som vet??

leah og minimi med liten spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker man at du lekker fostervann?? lurer på om jeg lekker fostervann,men hvordan skal dette se ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det drypper eller renner konstant, og det kjennes ut som du tisser på deg uten å kunne stoppe det, da lekker du nok kanskje fostervann.

Det ser ut som vann og er som vann i konsistensen. Skal vist lukte litt som sæd.

Leste en tråd her inne i går der man skulle trykke på magen og om det kom ut en noe da, så lekket man. Var vist noe legene gjorde for å sjekke om man lakk.

Skrevet

fostervannet er blank og lukter ikke noe spesielt....alternativet er jo at det er urin eller tynn utflod, men det kjenner du nok på lukten?!

Skrevet

tusen takk for svar;) kommer ingenting når jeg trykker på magen,så sikkert bare mye utflod

Skrevet

du kan oxo hoste for å skjekke om du lekker fostervann.. er en annen måte legene skjekker d på..

Skrevet

Fostervannet er helt blankt, eller litt gullig på farge. Lukten oppfattes ofte som litt "søtlig" eller emmen på en måte. Dersom du reiser deg brått, hoster e.l. og det kommer "en liten" skvett, kan det hende du lekker litt...

Skrevet

d er liksom etter jeg har vært på do,når jeg reiser meg opp for å dra buksen opp renner d alltid mye,men ikke når jeg hoster

Skrevet

kan hende d er urinlekasje du har.. da kommer d ofte etter man ha vært på do.. er mange som plages me d i sv.skapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...