Gå til innhold

Hvem vet ikke hvilket kjønn de venter?

Anbefalte innlegg

Jordmor klarte ikke å se på UL, vi ville egentlig vite.

Kanskje drar vi på 3D Ul senere, jeg vet ikke.

Er nysgjerrig, men det hadde vært morsomt å ikke vite det før fødselen også. :)

Nå er utfordringen å finne unisexklær! Har ikke begynt å shoppe så mye enda, men har litt fra Katvig, Ej sikke lej og Joha.

Retro er bra, har jeg funnet ut. :)

Fortsetter under...

Annonse

Vi vil heller ikke vite kjønn. Tenker det må være veldig spennende å se hva det blir etter fødselen. Virker som det er veldig i vinden å skulle vite kjønn. Alle gravide jeg har snakket med vil gjerne vite og venner skjønner ikke at vi vil vente. Er det ikke spennende å ha enda en ny overraskelse å se frem til etter en hard fødsel da?

Hei.

Vi vet heller ikke kjønnet. Har ikke lyst å vite... Så jeg håper Jeg greier å holde nysgjerrigheten igjen..

Men du trubbel? Kan ikke du fortelle hvordan det var hos kvinnedoktoren da? Lurer på å bestille der jeg også. Har så lyst å se masse bevegelser hos nurket. (Men samtidig ønsker jeg liksom å ha litt overraskelser den dagen lille nurket blir født også.)

Vi vet ikke. Var litt .. delte, på en måte. Begge ville gjerne vente, og begge ville gjerne vite. Så vi valgte å spørre, men de kunne ikke se det.

Det gjør oss ingenting. Kommer ikke til å spørre neste gang vi skal på ul (i mai).

æ va på ul fredagen men de klarte ikke å se kjønnet på babyen.men da de fant ut ting og tang på ulen,glemte vi d og konsentrere oss heller om babyen sin helse nu...krysser fingran for at dn ska klare å ligge i magen i første omgang til i slutten av mai.men æ ska på ul hver 2 uke fram over så æ regne md at sykehuset blir å forsnakke seg en el annen gang.men æ blir lykkelig bare vi får en frisk baby :)

Vi vet ikke.. hadde forbredt oss på at vi ville vite det, dersom j.m kunne se det. Men det kunne hun altså ikke. Det viktigste for oss er uansett at det er et velskapt barn.

Det virker som om mange av dere skal på flere u.l. Er det ikke "normalt" med bare en?

Annonse

Vi valgte å ikke vite kjønnet vi. Slipper unna litt kjøpepress :) Finner litt her og der som kan passe til begge kjønn, men tror det kan bli en knakende tøff jente dersom det blir det..hehe...Har en guttefølelse, og veldig fan av "tøffe" klær.

I utgangspunktet er det "normalt" med bare en UL. Den ordinære i uke 16-20.

Noen blir kalt inn på ekstra UL hvis det f eks var vanskelig å fastslå termin, hvis mor (eller far) har en sykdom som kan gi utslag på fosteret etc. Tror det er ganske mange grunner til at det blir tatt flere UL.

For vår del gjør det at jeg har en kronisk sykdom at vi var inne på en tidlig UL i uke 13, ordinær UL, ny UL i uke 24 og eventuelt en i uke 32/33. Fosteret kan få en urytme i hjertet på grunn av min sykdom, men sjansen er egentlig mikroskopisk.

Likevel vil de sjekke for sikkerhets skyld, og det er vi glade for:)

Vi vet ikke vad vi venter heller. Når ultralyden satte i gang vinket den til oss og lot jordmor måle og styre. Låg helt stille, men når vi skulle se etter kjønn satte den lille seg på huk og snudde ryggen til, haha. Nå var det nok, nå ville den være i fred i gjen=)

Jormor sa at hun hade kansje sett det, men det var absolut ikke sikkert. Trudde det var ei jente, men vi får se=)

Er i tvil om vi skall ta en ultralyd til, tok det som et tegn at det ikke var meningen at vi skulle få vite det=)

Er jo spennende og vente til den store dagen da, får se om jeg kan hålle meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...