DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Er 25+6. Har lekket melk i 2 uker nå. Ser det på lakenet i senga, masse flekker........ Er det noen andre, bruker dere innlegg om dagen/natten?
happyH Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 jeg er i uke 27 og lekker også om natta hvis jeg ligger på siden - og det gjør jeg stort sett hver natt. Litt ekkelt synes nå jeg.. det blir litt sånn hvit/gule flekker på lakenet..Tungvint å bruke innlegg om natten, liker å ligge med puppene "fri" da.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 Ja jeg ligger også med de "fri" :-) Får være flink å bytte laken oftere da. Jeg trodde det kanskje skulle lukte melk, men det gjør det jo ikke..... Bruker du innlegg om dagen? Jeg lekker ikke om dagen, foreløbig.....
Tia med 2 ♀ Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 gikk inn i uke 30 idag ifølge BIM og har lekke melk ihvertfall de siste 7 ukene. Blir mer og mer da. Nå lekker jeg på dagtid også til tider. Jeg har lagt en ekstra dyne under meg jeg slik at melka ikke kommer på madrassen.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Godt tips! jeg vurderer og ta det ene stelleteppet med plast under, å legge det på overmadrassen nå. For her renner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå