Gå til innhold

Hva kjøpte du som du angrer på/ har brukt utrolig lite ???

Anbefalte innlegg

Må bare forsvare ammeputa :) Brukte den MYE!! Og, jeg ammet ikke. Satt meg godt opp i sofaen med bena i skredderstilling - ammeputa litt på siden og over fanget - lillegutt hvilende opp på puta - en hånd til flaska - en hånd FRI!! Som jeg da brukte til å spise et eple, styre fjernkontrollen (hehe) og alt annet man bruker en hånd til :))

Babybjørn brukte jeg også svært lite.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hmm...egentlig mye =P.

- Babybjørn selen, solgte den på finn for den var jo vond å bære med. Selvom vi hadde den nye active modellen klarte jeg bare å bære en liten stund før jeg ble sliten.

- Dette er kanskje utrolig, men sant: Nemlig vognen, har jo brukt den så utrolig lite. Vi syns den er noe herk å drasse på. Tungt å trille, stress ut og inn av bil osv. Så vi bærer i diverse bæretøy i stedet (sjal, mei tai, formsydd sele). Mye lettere det enn å trille syns vi =).

- Stellebord med badekar, badekaret ble jo for lite veldig kjapt, så vi måtte jo kjøpe en ny større badebalje. Kunne like gjerne kjøpt en komode med stellematte oppå.

- Keiser lammeskinsposen, bare gled i vognen og var så kort i ryggen. Så vi solgte vår, hadde jo uansett to andre poser, en voksi pose og en annen tynnere simo pose vi hadde arvet. Men den keiser posen som er lengre enn den vi hadde er nok mye bedre!

- Ammeputen, var god å ha de første dagene, men det var det.

-Babybjørn

-Ammeputen var uunværlig de første ukene,,,,men etter det har den tatt opp masse plass i et skap.....men var vel nødvendig i starten

-Alt av tøy til nyfødt med hette ...galskap!!!! Skjønte ikke helt hva praktisk var før vesla ble født:-)

-Babycall

kjøpte vinterdress til snuppa første vinteren hun fylte ett år i februar.

det er det mest tåpelige kjøpe jeg noen gang har gjort den har aldri passet Str. 80 og vi hadde helelr ikke bruk for den. Ble aldri så kaldt her i Oslo at vi klarte oss lenge med hjemmestrikket ull og en tynn alleværsdress i str. 9 mnd.

Så hvis noen trenger en helt ny rød vinterdress har jeg en liggende med prislappen på fortsatt. kjøpt på Lindex

Annonse

Vinterdress føste året..

Bleiebøtta fra sagnetic

vinterdress med teddyfor og ben... Ben på klær er håpløst når man

har barn som vokser fort. Blir fort for lite.

Diger barnestol med brett... Ja takk til Ikea i steden og mye billigere.

Digger ammeputa mi - brukte den masse første gangen - så som støtte som gravid i sengen, deretter nå med nytt barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...