Gå til innhold

Er det veldig lite aktivitet her inne eller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det var ganske trivelig på BiM-sidene på 90+

Men her er det stille. Vet ikke hvor mange som er her heller... Eller hvem som er her. Kanskje de som var på BiM ikke er 90+ etter svangerskapet? Det kan være noe av grunnen??? Godt for dem =)

• 3 uker senere...

Annonse

........er jo ikke rart det er lite aktivitet her inne. Sida ble jo totalt overkjørt og rasert av "småunger" med slankedilla.

Alle vi opprinnelige brukere ble jo jaget vekk, og de fleste gadd aldri komme tilbake hit igjen.

De er vel som meg, vi trives enten best på andre fora hvor moderatorene gjør jobben sin eller de finnes irl.

Var innom her etter en lang pause og ser at slankeinnleggene begynner å komme tilbake igjen.

Så nå regner jeg med at sideokkupantene er svært så fornøyde, for nå kan det jo diskuteres slankestoff både her og på Slankesiden.....

Og når det gjelder båndlegging; Skulle ønske moderator hadde tatt en god del av slankerne her i bånd på et langt tidligere stadie så hadde dette kanskje vært ei side hvor vi overvektige kunne sluppet å tenke på slankepresset til en hver tid...........

For noe tull!

Sannheten er jo at de fleste ble skremt bort fordi de ikke kunne komme med slanking som tema. At det er få som bare vil snakke om overvekt er jo nå veldig tydelig siden det ikke er noen her.

Og at det skal være så vanskelig å overse innlegg om slanking stiller jeg meg veldig spørrende til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...