Gå til innhold

Teambuilding for tanter- komme komme alle tantene ....

Anbefalte innlegg

Hei alle tanter !!

Er på hytta , og her går nå årets store "Teambuilding for tanter" av stabelen.

Fra programmet kan nevnes:

"Hvor går vi ?"- innføring i hvor tante skal gå når valget står mellom en 18 åring som ber om besøk, og en 35+ som ikke ønsker besøk.

"Hva er passe fraværstid ?"- innføring i at fraværet minst skal være i 9 mndr- IKKE 5 uker, 12 uker , 22 uker etc etc- veldig viktig punkt !

De som passerer kurstesten kan så dra hjem,de resterende tanter inviteres så til artige aktiviteter:

1. Hvem tør hoppe ut fra det høyeste stupet ?

Gjenværende deltar så i

2. Hvem klarer sitte lengst ute i snøen før de "gir" seg.....

Vinneren her får pokal og kan nyte en deiiilig blåsyre-toddy .

Jeg har her sakset litt fra helgas rikholdige program- satser på at alle tanter der ute ønsker å stille opp på denne unike muligheten til faglig påfyll og sosialt samvær !

-komme komme komme, alle dere søte snille tantene.. :-)))))

Fortsetter under...

Et slikt fantastisk tilbud kan ikke min tante la gå fra seg. Ser at hun blir påmeldt som nr1. Kanskje det følger en ekstra påskjønnelse til første påmeldte. Foreslår f.eks et besøk i badstua etter pkt2 Hvem klarer sitte lengst ute i snøen. Men en blåsyre-toddy sammen med badstu er a ferdig for godt.

At vi ikke har tenkt på et slikt arrangement før. Turen til Kualalumpur i fjor var ikke fristende nok for min tante. Hun tok første fly hjem fakstisk. Det ble nok for kjedelig program tror jeg. Men dette er så spennende og rikholding at det bare må friste......

Tror nok tanta mi er forhåndspåmeldt jeg....

Deltageravgiften betales inn med renter her,og vi gleder oss alle.

Lurer forresten på om blåsyretoddy kunne vært servert som velkomstdrink til de mest "ivrige" tantene...

Måtte dette bli et seminar min "tante" aldri fikk anledning til å huske.

Et supert tiltak!!!! Har meldt på min tante! Tipper hun ankommer kurset om et par dager:-)))

Prisen er ubetydelig - bare tanta blir behandlet som en dronning, slik at hun ikke vil tilbake på en ni måneders tid - er det verdt det!!

Jeg kaster meg rundt i siste liten og gjør et iherdig forsøk på å sparke tanten min på team bulding; et så bra initiativ MÅ vi støtte opp om. jeg håper jeg rekker å sende henne av gårde, for hun er på trappene og rett rundt hjørnet.

Hei!

Kan eg få etteranmelde tanta mi? Ho kjem nok ikkje på teambuilding før neste månad, men da er det jo påske, så det må vel passe heilt perfekt??? Kan arrangøren ta ansvaret for å bure henne inn i ei snøhole til neste vinter, ville eg setja utruleg pris på det.

Annonse

Vil gjerne rebooke min tante.... fant visst ikke veien denne gangen, men har nå fått utlevert nøyaktig veibeskrivelse og egen privatsjåfør, så neste måned får dere holde av en suite til henne! (Og kast gjerne nøkkelen etter at hun er kommet inn på rommet!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...