Jeinta78 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Noen med erfaringer? Hva er pos/neg? Er ute etter en sportsvogn som har vendbar sittedel, gjerne 3 hjul og som er lett å trille. Fint om den tar liten plass sammenlagt, og at den ikke er for tung... Åpen for andre forslag også... Noen som kan hjelpe?
It's all about me Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Selv om jeg er TFK fan ville jeg av de ha valgt Teutonia S3. Har ikke spesiell erfaring med Pro3, men det blir sagt at den er tyngre, og altfor kort sittedel. Framhjulet er heller ikke svingbart men det går an å kjøpe det som ekstrautstyr. Da blir det dobbelt, og små plastikkhjul. S3 har jo svingbart fremhjul med luft i og sittedelen er mye større.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Det er ikke luft i hjulene på teutonia spirit s3! Men kan byttes ut.
It's all about me Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Oj beklager, surra litt i farten. Selvfølgelig er det ikke luft hjul, men det kan byttes ut. Det er iallfall noe jeg annbafaler, kjørekomforten for både den som triller og den som sitter oppi blir enda bedre da )
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Hvor får dere det fra at det ikke er lufthjul det svingbare hjulet som kan settes på TFK sine vogner (som i utgangspunktet leveres med fast hjul) Må bare spørre, for jeg har det og det er nemlig lufthjul!!!!! Hvor kan jeg kjøpe det som ikke er lufthjul? Kunne tenkt meg det.
Jeinta78 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2007 Dytter denne opp igjen jeg, må vel være noen flere der ute med synspunkter? :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har hørt at TFK pro 3 er en tung vogn med alt for liten sittedel. Mener å ha lest et sted at liggelengden i babybagen er lenger enn liggelengden i sittedelen.... Sikkert en grunn til at det selges lite av denne modellen i forhold til alle de andre tfk-vognene. Har hatt Teutonia-vogn selv (ikke spirit s3), og det er utrolig gode vogner. Har ennå ikke hørt noe negativt om Spirit S3, de jeg kjenner som har den er veldig fornøyd. Eller kan jeg anbefale Bebe confort high trek (selges på www.babykos.no). Det er dyre vogner, og sittedelen her kunne nok også ha vært litt lenger. Men den er kjempelett, den letteste vognen jeg vet om med vendbar sittedel. Så er den ikke noe stor sammenlagt. Så finnes jo Quinny Buzz, den er vendbar, veier 12 kg og er forholdsvis liten sammenlagt. Men framhjulet er ikke akkurat egnet for noe annet enn asfalt og kjøpesenter.
katty Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Vi skal også kjøpe ny vogn nå, og vi har sett på teutonia...den ville de ikke anbefalle fordi det var mye reklamasjoner på den. Quinny freestyle er kjempe fin, men for smal til å bruke til barnet ikke skal ha vogn mer+ at det ikke er plass til voksipose i den. Easywalker sky er en god vogn med stor plass og veier kun 8 kg, men allikevel falt jeg pladask for TFK joggister twist, den er dyr (6000 kr), men en vanvittig flott vogn. Veier 13 kg, integrert myggnetting++++++ bare for å nevne noe...
Xisix Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Hvem ville ikke anbefale Teutonia? Og sa de noe om hva disse reklamasjonene gjaldt? Merkelig, for jeg har aldri hørt noe som har hatt problemer med denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå