Gjest Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 har sånn konstant trykk i hodet, særlig i pannen og rundt øynene, og særlig på den ene siden....noen andre som har hatt dette? føles også som om hodet er konstant innpakket i bomulll...litt slitsomt i lengden. har hatt influensa og bihulebetennelse, men trodde d hadde gått over til nå, og det er absolutt ikke like vondt som d var da...
ninsoer Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 lenge siden du har vært på kontroll.. hvordan var BT ditt da? hodepine er et av symptomene på svangerskapsforgiftning... hvor langt er du kommet?
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 var på kontroll forrige torsdag og nevnte d for jordmor da. men har ikke høyt blodtrykk, og urinprøven var fin....dessuten sa hun at d var kraftig pannehodepine dersom man fikk svangerskapsforgiftning, så hun trodde ikke d var d. får bare se d an litt...kanskje mer sannsynlig at d e bihulene som e på tur igjen....
mamma+litenspire Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 hei.. sku bare si mi erfaring:) æ for på sykehuset for en sjekk om d lek fostervann, men d va d ikke.. Men så sa æ t jordmora at æ hadde hatt masse hodepine i mange daga.. da sjekka ho urinen, der va d MASSE protein og BT va alt for høyt.. Da ble æ satt i gang.. D merkelige va at d hadde sjedd så fort at æ fikk sv.forgiftning.. Hadde jo vært på kontroll hos jordmora nån daga tidligere, då va alt fint:) så hadde æ vært dæ,så ville æ ha fått sjekka d.. Jordmora sa t mæ at d va bra vi fant ut av d så fort, ellers så kunne æ ha fått krampe og kansje havna i koma pga høyt BT.. Nu sei æ ikke dette til dæ for å skrem dæ,men syns du ska sjekk d..
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 fikk bedkjed av jordmor om å oppsøke lege dersom jeg fikk kraftig hodepine. det har jeg jo i grunnen ikke, men e utrolig irriterende, så kan kanskje være lurt m en tur til legen uansett. takk for svar iallfall:-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 høres ut som en bihulebetennelse..
rampen_ Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 huffda... dette høres nå ikke bra ut.. jeg ville ringt inn på føden å bedt om urinprøve og måling av BT jeg... ting som dette kan skje ganske fort altså... og dette er liksom ikke store undersøkelsene...
rampen_ Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 ja, det mener jeg og.... og BT og urinprøve er ikke all verden nede hos føden liksom...
ninsoer Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 nei å greit å vite at alt er bra.. å de er jo der for oss..
rampen_ Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 hvordan går det med deg nå, da Lille My?? Håper virkelig det går fint med deg, og at du har fått sjekka opp dette.. ikke morro å gå rundt sånn med pannehodepine...
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 går bra m meg. har ikke sjekket d da...sitter liksom mest under det ene øyet i øyeblikket og ikke i pannen, så føles mer som bihuler enn pannehodepine.... og d e ikke så vondt, så avventer situasjonen til i morgen. ..men skal absolutt ta en tlf til føden i morgen hvis d ikke e bedre. takk for at dere gidder å svare:-)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 ringte føden likevel jeg, for å bli beroliget...så nå har jeg tatt to paracet og skal se d an et par timer. skal ringe ned igjen dersom d ikke hjelper m tablettene. antakelig e d ikke noe seriøst, men man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå