Gå til innhold

Rugedag 11 i dag, har sååå lyst å teste.....er det for tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var gravid sist testet jeg dag 10 og streken var helt tydelig. Det viste seg senere at det var to så dette kan ha litt å si for tydelig positiv test så tidlig. Blodprøve dag 14 viste hcg på 624.

Har du lyst til å bruke mye penger på tester så test ivei. Jeg hadde ikke klart å vente ;)

Lykke til.

Ifølge klinikken er det jo for tidlig, men hva så? Det er altfor spennende til å la være!

Vet jo at det er ulikt for alle, men jeg fikk selv satt inn embryo bare 4 dager før deg og har allerede visst om graviditeten over en uke, så hadde jeg vært deg ville jeg testet... Men det er nå meg, da.... :-)

LYKKE TIL!!!

Jeg hadde ventet, venninna mi som jobber på privatklinikk for barnløse sier at selv dag 13 kan være for tidlig. Vent pleier hun å si til meg;o), så slipper du å bli skuffet til ingen nytte.

Men VET at det er supervanskelig å vente, apotek har en magisk tiltrekningskraft på meg i rugeperioden.........

Klem

Annonse

Da løste det seg ja;o).

Skjønner at du er spent altså, selv om jeg vet at jeg må ha hjelp til å bli gravid hvem tester så snart mensen er 1 dag forsinket? Det er vel meg det, og det er ikke alltid bare en test jeg brenner av, kan jo være noe galt med testpinnen..............Best å ta en til for sikkerhetsskyld........

Burde få klippekort på clearblue-hver tiende test gratis:o)

Sender en tidsmaskin til deg så helgen går litt fortere!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...